سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

رئیس سابق مرکز بهداشت انار گفت : مشکلات شخصی موجب شد نتوانم در ادامه فعالیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاران دیگر را همراهی کنم.

دکتر برجی در گفتگو با خبرنگار انارما مشکلات خانوادگی را از دلایل اصلی استعفا خود برشمرد و تصریح کرد: مشکلات شخصی موجب شد نتوانم در ادامه فعالیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاران دیگر را همراهی کنم.

وی با اشاره به اینکه از مدتی پیش این تصمیم را گرفته بودم افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ابتدا با استفعای بنده مخالف کردند و بعد از شنیدن توضیحات اینجانب در مورد مشکلات شخصی موافقت خود را اعلام کردند.

دکتر محمد برجی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار روز گذشته ۲۵ شهریورماه ضمن خیر مقدم  به تشریح سابقه مرکز درمانی و  شبکه بهداشت و درمان شهرستان از سال ۸۸ تا کنون پرداخت و خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ و در شش ماه نخست سال جاری تعداد کل ماموریت های ثبت شده اورژانس شهرستان ۱۲۱ هزار ۸۷۷ مورد اعم از حوادث غیرتصادفی و مورد تصادفی اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد :  ۹۳درصد نیروهای کادر درمان بومی بوده این درحالیست که نزدیک به  ۴۰۰ نفر در کل مجموعه درمان شهرستان انار در حال فعالیت هستند.

برجی همچنین از فعالیت ۴ مرکز جامع سلامت و ۱۳ خانه سلامت در شهرستان در خال فعالیت هستند که به طور کامل بهسازی و نوسازی شده اند

راه اندازی مرکز مشاوره ازدواج انار کلینیک های دیابت، قلب و عروق، کلینیک کاردرمانی( که دو روز در هفته ارائه خدمت میدهد به معلولین و جانبازان عزیز) واحد فوریتهای پزشکی ۱۹ متخصص در کلینیک از دستاورد های این مجموعه می باشد
پایگاه های امام سچاد، امام حسین و بیاض در سال ۹۸ و ۹۹ نزدیک به ۳۹۲۹ ماموریت انجام داده اند

رئیس سابق مرکز بهداشت انار گفت: با مشارکت مردم غربالگری خوبی در شهرستان انجام شد و در طول این مدت ۷۶۲۳۲ نفر غربالگری شدند .

گزارش : علیرضا زمانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

حسن چهارشنبه 16 سپتامبر 2020 - 11:36 ق.ظ

خداونددرهر کجا هستند توفیقشان بدهد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی