جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

جلسه هم اندیشی مسئولین شبکه بهداشت و درمان با مسئولین شرکت مس سرچشمه رفسنجان در خصوص رفع نیازها‌ و کمبود های مجموعه بهداشت و درمان انار برگزار شد

 

به گزارش انارما ، صبح امروز پنجم آذرماه جلسه هم اندیشی مسئولین شبکه بهداشت و درمان با مسئولین شرکت مس سرچشمه رفسنجان در خصوص رفع نیازها‌ و کمبود های مجموعه بهداشت و درمان انار برگزار شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابتدا به نیاز فوری بیمارستان انار به دستگاه اکسیژن ساز مرکزی اشاره کرد و گفت: خیر محترم هزینه خرید دستگاه را پرداخت کرده و اکنون درصورت تامین هزینه های مخزن ذخیره اکسیژن، دستگاه خریداری خواهد‌ شد.

در ادامه این جلسه دکترعبدالهی با اشاره به نبود یک انباردارویی مناسب در شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت: هم‌اکنون به دلیل نبود یک مکان مناسب ذخایر دارویی شهرستان به صورت پراکنده و در اتاق ها و راهرو های اضافی شبکه انبار می شود.

وی افزود:  شهرستان نیازمند به یک انبار بحران دارویی به متراژ ۴۰۰تا۶۰۰متری است که امیدواریم شرکت مس در این زمینه مساعدت داشته باشد.

قدیری مسئول دفتر نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس نیز با اشاره به موقعیت شهرستان انار و قرار گرفتن در معرض آلایندگی شرکت های مس میدوک و سرچشمه گفت: شهرستان انار همواره در بحث پرداخت آلایندگی ها‌ مظلوم واقع شده که خواستار نگاه ویژه از سوی مجموعه مس به انار هستیم.

در پایان جلسه مسئولین شرکت مس در این جلسه ضمن تقدیر از اقدام خیر گرانقدر در‌ تقبل هزینه دستگاه اکسیژن ساز گفتند که شرکت مس هزینه نصب مخزن دستگاه اکسیژن ساز را تامین خواهد کرد و در همین راستا به زودی تیم کارشناسان ارزیابی اندازه مخزن مورد نیاز جهت نصب در بیمارستان‌انار حضور‌ خواهند یافت .

همچنین مقرر شد ضمن اولویت بندی در تامین کمبودها و نیازهای بیمارستان در درجه‌ اول بحث راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز مرکزی ، تامین نیازهای بخش اورژانس انار و‌ همچنین ارزیابی شرایط ساخت سالن بحران مدنظر باشد.

در پایان این دیدار حاضرین از روند پیشرفت پروژه بیمارستان ۳۲تختخوابی انار بازدید کردند.

گزارش: خلیلی

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی