شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

استاندار کرمان گفت: محصول پسته در شهرستان انار از ظرفیت خوبی برخوردار است؛ اما بحث فرآوری و تحقیقات و صادرات پسته با سابقه تاریخی شهرستان انار همخوانی ندارد. 

به گزارش ” انارما ” ؛ علی زینی وند استاندار کرمان در سفر چندین ساعته خود به شهر انار به همراه موسوی آیت اللهی معاون عمرانی استاندار، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس ، زهرودی فرماندار انار، حجت الاسلام منتظری امام جمعه و تعدادی از مسئولان استان ، طی بازدید از چندین طرح عمرانی و صنعتی خاطر نشان کرد: شهرستان انار در حوزه صنعت و گردشگری ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با برنامه ریزی صحیح آن‌ها را فعال کرد.

زینی وند بیان داشت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی در حال احداث شهرستان انار، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با رفع مشکل اعتباری در زمان معین به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه تقاطع ورودی جاده ترانزیتی یزد به کرمان که شاهراه اصلی کشور است، تصریح کرد: این تقاطع غیر هم سطح، بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد این پروژه نیز در زمان معین به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار کرمان با اشاره به برخی از خواست‌های مردم و مسئولان شهرستان انار، از جمله استقرار نمایندگی برخی از ادارات، از قبیل اداره میراث فرهنگی و گردشگری، اداره تعزیرات و غیره گفت: وجود کلیه ادارات و نمایندگی آن ها در شهرستان حق مردم شهرستان است؛ بنابراین ادارات کلی که مجوز رسمی دارند، می‌توانند اداره مربوطه را در انار مستقر کنند و اداراتی که مجوز رسمی ندارند از ساختار سازمانی خودشان، نماینده تام الاختیار در این شهرستان مستقر کنند تا مردم مجبور نشوند برای انجام امور اداری خود به شهرستان‌های مجاور مراجعه کنند.

استاندار کرمان بیان کرد: تکمیل ساختمان نیمه تمام مجتمع ادارات نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمان در بدو ورود به شهرستان انار با حضور در گلزار شهدای انار به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه به ترتیب از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی انار، تقاطع غیر همسطح از سمت شهربابک ، شهرک صنعتی و کارخانه سیم و کابل انار بازدید کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی