جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

نوسان قیمت مرغ در روزهای اخیر به یکی از دغدغه‌های شهروندان اناری در بازار معیشتی تبدیل شده است.

به گزارش انارما؛ در حالی قیمت دستوری ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار در فرمانداری انار با شکست مواجه شده است که هم اکنون در سایه نبود نظارت ها نرخ مرغ به ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

نوسان قیمت مرغ در روزهای اخیر به یکی از دغدغه‌های شهروندان اناری در بازار معیشتی تبدیل شده است.

مرغ در روزهای اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را سپری می کند قیمت این کالای اساسی حتی تا ۳۴ هزار تومان هم رسید و سپس با شیبی نزولی به حدود به ۲۳ هزار تومان رسید اما در همین حین مسئولان با تصویب قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان برای مرغ زنده و ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برای مصرف کننده سعی کردند بازار مرغ را کنترل کنند.

اما از آن سو اجرای این مصوبه برای مرغدارانی که نهاده دولتی دریافت نکرده بودند به صرفه نبود و در نتیجه با عدم عرضه و کمبود این کالا مواجه شد.

پر واضح است که برای کنترل قیمت مرغ نیاز است ابتدا مشکلات مرغداران حل و فصل شود تا قیمت این محصول پروتئینی مهم و مورد نیاز خانواده ها کاهش پیدا کند و سفره مردم هر روز کوچک تر نشود.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار #انارما ، هر کیلوگرم مرغ در مرغ فروشی های سطح شهر انار امروز (پنجشنبه ۲۰آذر) با قیمت ۲۵هزار و ۹۰۰تومان به مصرف کنندگان عرضه شد و به نظر می رسد نظارت ها بر آشفته بازار مرغ باید افزایش پیدا کند و آیا نباید با این موضوع به صورت قانونی برخورد شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی