پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

اداره کل اوقاف استان کرمان خواستار استعفا تولیت امامزاده محمدصالح(ع) انار در مدت معین شده و اعلام کرده است در غیر این صورت فرآیند برکناری او خود به خود پیش خواهد رفت اما در پس این استعفا ، مخالفت رئیس اداره اوقاف انار و دیگر مسئولین شهرستان نیز وجود داشته است.

به گزارش ” انارما ” ؛ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان  معتقد است استعفای تولیت امامزاده محمد صالح (ع) انار به همراه هیئت امناء در پی رسانه ای شدن واگذاری امورات مربوط به زمین های پسته امامزاده انار به یک شرکت خصوصی غیربومی به نام ‌( کشت و صنعت افق) با پافشاری اوقاف شهرستان انار بر اصلاح این موضوع صورت گیرد.

در همین رابطه اداره کل اوقاف استان کرمان خواستار استعفا تولیت امامزاده محمدصالح(ع) انار در مدت معین شده و اعلام کرده است در غیر این صورت فرآیند برکناری او خود به خود پیش خواهد رفت اما در پس این استعفا ، مخالفت رئیس اداره اوقاف انار و دیگر مسئولین شهرستان نیز وجود داشته است.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان انار با اشاره به رسیدگی مطلوب مسئولین امامزاده به اراضی پسته این آستان گفت: در یک ارزیابی کلی نهایتا سالانه ۳۰درصد سودحاصل از محصول، هزینه نگهداری طول سال اراضی میشود فلذا تخصیص ۵۰درصد سود به یک شرکت غیربومی تصمیم درستی نیست و بنده و دیگر مسئولان هم مخالف این موضوع هستم.

در ادامه اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان انار به عنوان مخالف این پیشنهاد افزود: اگر قرار باشد اعضای هیأت امناء و مسئول آستان امامزاده از سمت خود استعفا دهند امورات مربوطه معطل باقی می‌ماند و این در حالی است که ما در همین شرایط مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد : تاکنون آقای حمید زارع و دیگر همکارانشان عملکرد بسیار رضایت بخشی در رسیدگی به امورات امامزاده و زمین های پسته موقوفه داشته اند‌ و در حال حاضر این اعلام استعفا به صورت شفاهی بوده است.

اتفاقات اخیر در اداره اوقاف استان کرمان بازتاب گسترده‌ای داشته و سوال مهم و اصلی این است که در این اداره در خصوص واگذاری امورات مربوط به زمین های پسته امامزاده چه خبر است؟

لازم بذکر است حمید زارع  از آبان ماه ۱۳۹۵ خادم و مدیر اجرایی آستان امامزاده محمدصالح (ع) انار برعده داشته است و سطح رضایتمندی مردم نسبت به این مسئولیت نیز طی این سالها افزایش چشمگیری داشته  بنابراین امروز نیز نباید از مخالفت ها و سنگ اندازیها هراسید چراکه کار خوب ثمره خود را نشان می دهد و مردم آن را درک می کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی