شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به گزارش ” انارما“، با حضور کریم زاده معاون مدیر کل ورزش و جوانان ، رفیع زاده مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان و تنی چند از روسای هیات های ورزشی شهرستان ، یاسر صالح نیا بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان انار منصوب شد و از زحمات علی صالحی سرپرست […]

به گزارش ” انارما“، با حضور کریم زاده معاون مدیر کل ورزش و جوانان ، رفیع زاده مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان و تنی چند از روسای هیات های ورزشی شهرستان ، یاسر صالح نیا بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان انار منصوب شد و از زحمات علی صالحی سرپرست پیشین این اداره تقدیر شد.

فرماندار در این جلسه با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان و مساعدت جهت ساخت چندین فضای ورزشی ، خواستار پیگیری از طرف اداره کل ورزش و جوانان در این خصوص شد.

وی همچنین گفت : با همکاری مس ۸ زمین چمن مصنوعی در شهرستان به بهره برداری رسید که دو زمین دیگر نیز در دست اقدام است.

گفتنی است صالح نیا اهل شهرستان انار ، پیش از این رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان و رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان را در کارنامه خود داشته است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی