جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : حسن عبدلی جوانترین خیّر امنیت ساز نیز در شهرستان انار است که با ۱۰ سال سن در تجهیزات پلیس فتا و خرید یک دستگاه خودروی دوکابین برای کلانتری امین شهر مشارکت داشته است.

به گزارش انارما ؛ عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان در حاشیه افتتاح پلیس فتا شهرستان انار گفت: حسن عبدلی جوانترین خیّر امنیت ساز نیز در شهرستان انار است که با ۱۰ سال سن تجهیزات رایانه ای پلیس فتا را به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از سرمایه خودش خریداری کرده و در خرید یک دستگاه خودروی دوکابین برای کلانتری امین شهر به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان مشارکت داشته است.

وی ادامه داد این خیر امنیت ساز کمک کرد تا پلیس فتا شهرستان راه اندازی شود و باعث افتخار است که جز جوانترین خیر امنیت ساز کشور از شهرستان انار است.

سردارناظری تصریح کرد: خانواده شهید کشتاور از شهرستان انار هم جز اولین خانواده شهید خیّر امنیت ساز کشور است که منزل مسکونی خود به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان را به نیروی انتظامی اهدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه روحانیون نیز در جمع خیّران امنیت ساز مشارکت داشته است، خاطرنشان کرد: احداث ساختمان پلیس فتا توسط روحانی گنجی پور از شهرستان انجام شده است.

عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی عنوان داشت: مشارکت خیرین امنیت ساز در مسائل امنیتی و انتظامی و همچنین در حوزه توسعه فضاهای انتظامی، تامین تجهیزات عمومی، پروژه‌های خدمات رسانی، معیشت و تامین بخشی از هزینه‌های جاری، گام‌های موثری در این زمینه محسوب می‌شوند.

عکس: نرگس طراغانی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی