جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

به گزارش انارما ؛ فرمانده انتظامی استان کرمان از افتتاح مرکز پلیس فتا در شهرستان انار خبر داد و گفت : یکی از اهداف ایجاد چنین مراکزی، خدمت رسانی به مردم و افزایش احساس امنیت در جامعه است. سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم افتتاح ساختمان پلیس فتا شهرستان انار ، ضمن […]

به گزارش انارما ؛ فرمانده انتظامی استان کرمان از افتتاح مرکز پلیس فتا در شهرستان انار خبر داد و گفت : یکی از اهداف ایجاد چنین مراکزی، خدمت رسانی به مردم و افزایش احساس امنیت در جامعه است.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم افتتاح ساختمان پلیس فتا شهرستان انار ، ضمن تشریح اقدامات پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، گفت: این پلیس با هدف پیشگیری و مبارزه با جرائم در فضای مجازی و سایبری به منظور تامین امنیت و حفظ حریم خصوصی شهروندان راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: شهرستان انار با حضور سروان نبی زاده هجدهمین شهرستانی است که پلیس فتا بواسطه جرائم اینترنتی آن راه اندازی و به مردم ارائه خدمت می کند.

فرمانده انتظامی استان گفت: طی سال گذشته حدود ۸۳ درصد از جرایم سایبری به قوع پیوسته در استان با تلاش کارشناسان این حوزه و هوشیاری مردم کشف و به نتیجه رسیده است و امروز شاهد کنترل فضای مجازی و روند نزولی جرایم در استان هستیم.

ناظری فرمانده انتظامی استان در پایان عنوان کرد: این پلیس به‌ منظور تسهیل و رفاه حال شهروندان راه‌اندازی شده و مردم این شهرستان از این‌ پس برای طرح شکایات خود می‌توانند به این پلیس مراجعه کنند و دیگر نیازی به سفر به مرکز استان نخواهند داشت.

عکس: نرگس طراغانی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی