جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

از مدت ها پیش بحث واگذاری زمین و امتیاز مجتمع گردشگری – رفاهی در حوالی دو راهی دهج علیرغم حضور یک سرمایه گذار بومی، کم کم و با نفوذ برخی مسئولان شهرستان و خارج از شهرستان، پای یک فرد غیربومی به مسأله باز می شود.

به گزارش ” انارما ” ؛ از مدت ها پیش بحث واگذاری زمین و امتیاز مجتمع گردشگری – رفاهی در حوالی دو راهی دهج (حدود کیلومتر ۲۵ جاده انار_یزد) به یک سرمایه گذار اناری به نام آقای علوی در جریان بوده است . علیرغم حضور این سرمایه گذار بومی، کم کم و با نفوذ برخی مسئولان شهرستان و خارج از شهرستان، پای یک فرد غیربومی به مسأله باز می شود. با ورود این فرد ارتباطات گسترده ای که با برخی مسئولین سابق شهرستان و استان دارد ، مجوز ساخت مجتمع آقای علوی به مشکل برمیخورد!

لازم بذکر است مجوز ایجاد مجتمع رفاهی درجه ۴ به آقای علوی، سرمایه گذار اناری داده شده ، و در مقابل آن مجوز ایجاد مجتمع رفاهی درجه ۱ به سرمایه گذار غیر بومی موافقت اولیه شده است.

اما مساله زمانی حساسیت برانگیز می شود که هر دو مجتمع در حریم ایست بازرسی که در آینده احداث خواهد شد قرار دارند و با ورود مسئولین انتظامی شهرستان به این مسئله تنها از مجوز ادامه ساخت مجتمع آقای علوی جلوگیری شده است.

فارغ از این مساله که اصلا آیا فاصله ۵۴۰ متری ، حریم ایست بازرسی محسوب می شود یا نه، سؤال مشخص از مسئولین مربوطه این است که آیا مجوز آقای هادیان سرمایه گذار غیربومی هم ابطال شده است یا خیر؟

همچنان که در تصویر هوایی مشاهده می کنید فاصله مجتمع آقای هادیان سرمایه گذار غیربومی به مراتب کمتر از مجتمع آقای علوی سرمایه گذار بومی ، به مکان ایست بازرسی است!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی