جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار درنشست خبری با اصحاب رسانه از دستگیری سارقان حرفه ای و باند قاچاق احشام خبرداد.

به گزارش خبرنگار انارما، سرهنگ خلیلی در نشست خبری در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در ۱۰ ماهه نخست امسال پرداخت و گفت: با تلاش و پیگیریهای مامورین نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون افزایش ۴درصدی از سرقت‌های صورت گرفته در شهرستان داشته ایم..

وی گفت: براساس آمار ارائه شده از بخشهای مختلف از اول سال تا بهمن ماه سرقت و وقوع جرم ۱۱درصد کاهش نشان می‌دهد، و در مقابل دستگیری و کشف جرم ۴ درصد افزایش داشته ایم.

خلیلی فرمانده انتظامی انار گفت: در ده ماهه امسال در حوزه سرقت ها کشف بزرگترین محموله سرقتی سیم و تجهیزات انتقال نیرو در استان از چهار باند در حدود ۱۵ تن سیم و کابل برق کشف شد و همچنین دستگیری ۵ سارق فرا استانی که مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان استرداد به مالباخته شد.

خلیلی نژاد در ادامه با اشاره به این مطلب که در ده ماه سال جاری ۱۳۸ سارق دستگیر شده اند و به مراجع قضایی تحوبل داده شده و همچنین در حوزه خرده فروشی مواد مخدر  ۱۰۰ نفر خرده‌فروش و  ۱۱۵ معتاد دستگیر شده اند که یا به کمپ منتقل شدند و یا اقدامات پیشگیرانه برایشان انجام شده است .

سرهنگ رضا خلیلی نژاد تصریح کرد: ۲۳دستگاه خودرو  حامل اتباع غیر مجاز افاغنه قبل از ورود به شهرستان انار تاکنون توقیف شده اند که با تلاش ماموران این نیرو ۶۰۰ نفر از اتباع بیگانه در شهرستان طرد شدند.

وی در خصوص اقدامات ۱۰ ماهه نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در حوزه امنیتی و کالای قاچاق ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشفیات جاده ای داشته ایم  که  با احداث ایست بازرسی ورودی شهرستان انار می توان کالاهای قاچاق به طور چشمگیری جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی انار افزود:  ۷۵۰ راس دام و طیور  که یک مورد آن شامل ۲۰۰ بوقلمون بوده کشف شد و پنج نفر از قاچاقچیان دام در انار دستگیر شدند و حتی در خصوص سوخت، ۳۸هزار لیتر سوخت قاچاق و ۴۳۶هزار ماسک و اقلام بهداشتی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی انار در خصوص خیرین امنیت ساز گفت: ورود خیرین امنیت ساز در حوزه امنیتی یک کار بزرگی بود که در شهرستان انجام شد و با اهدا یک میلیارد تومان به فرماندهی نیروی انتظامی برای ساخت و تجهیزات انجام شد و درجهت ساخت پاسگاه انتظامی  بیاض در مقیاس ۱۰ هزار متر زمین نیز به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی