چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

در پنجمین روز از دهه فجر چند پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان انار با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان به بهره برداری و عملیات اجرایی چند پروژه نیز آغاز شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح پنجشنبه شانزده بهمن ماه و همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، دکتر واعظی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان به منظور افتتاح و کلنگ زنی همزمان چند پروژه به شهرستان انار سفر کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به همراه فرماندار و امامان جمعه انار و امین شهر و سایر مسئولین محلی با حضور در کارگاه تولیدی پوشک و نوار بهداشتی، این واحد تولیدی را افتتاح و سپس بصورت همزمان سایر پروژه ها شامل، آسفالت ۷۰هزار متر مربع معابر شهری انار و امین شهر، ۴ مورد توسعه اصلاح شبکه برق رسانی و روشنایی، احداث بلوار سردار شهید سلیمانی، بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولیعصر، ۹ مورد اجرای گاز رسانی و اجرای طرح آبیاری قطره ای و کارگاه بسته بندی خشکبار شرکت نگین دشت جنوب جمعا با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در این سفر عملیات اجرایی ۲ مجتمع خدمات رفاهی درجه یک بین جاده ای از پروژه های قابل کلنگ زنی در دهه فجر امسال این شهرستان آغاز شد.

واعظی در این مراسم با تاکید بر الگو سازی از این اقدامات و معرفی واحدهای تولیدی موفق اظهار کرد: واحدهای تولیدی ما باید بتوانند با دانشگاه ها تعامل داشته و از پژوهش های آنها در راستای افزایش کیفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی