شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

پل تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار درحالی که عمده فعالیت های این پل و نصب ستون ها و محافظ ها به دوران مدیران قبلی بر می گردد،باید پذیرفت هر سازه ای عمر مفید معینی دارد، سازه این پل قطعاً پس از چندسال بلا استفاده ماندن و کار مقطعی دچار ایرادات خواهد شد

به گزارش ” انارما ” ؛ پل تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار که نقشه اجرایی آن در سال ۹۰ اجرا شد به گفته مسئولین در دهه فجر امسال نیز پل روگذر آن باید افتتاح شود درحالی که عمده فعالیت های این پل و نصب ستون ها و محافظ ها به دوران مدیران قبلی بر می گردد،باید پذیرفت هر سازه ای عمر مفید معینی دارد، سازه این پل قطعاً پس از چندسال بلا استفاده ماندن و کار مقطعی دچار ایرادات خواهد شد .

لازم بذکر است پل تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار که با احداث یک پل روگذر (جمعا ۱۳ شمع) از شهربابک به یزد مصوب شده بود در سال ۹۰ عملیات حفاری شروع و به علت برخورد به سنگ متوقف و کار تعطیل شد و بلاخره سال ۱۳۹۳ به نقشه طرح جدید فعلی تبدیل شد و پل روگذر آن از یک پل به چهار پل دیگر جهت ارتباط مستقیم مردم از انار به شهربابک بر روی باند رفسنجان – یزد ،  یزد – رفسنجان ،  شهربابک – یزد و بالعکس ارتقا یافت و شمع‌های آن از ۱۳ شمع به ۷۰ شمع گسترش یافت که از مجموع این شمعها ۱۳ شمع مربوط به روگذر که احداث شده و ۳۷ شمع دیگر مربوط به ۴ پل زیرگذر و ۲۰ شمع مربوط به دیواره های حایل می باشد .

امیدواریم باهمت مسئولین علی الخصوص مدیر کل راه و شهرسازی استان، فرماندار  و نماینده مردم شهرستان، با تزریق حداقل بودجه به این پروژه شرایط ادامه فعالیت این پروژه برقرار گردد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی