چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و شهردار امین شهر از خیر گرانقدر یوسف علی اکبری خیر امنیت ساز با اهدای لوحی از سوی سردار فرمانده انتظامی استان تقدیر شد

به گزارش ” انارما ” ؛ شامگاه گذشته۲۵بهمن ماه طی جلسه ای با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و شهردار امین شهر از خیر گرانقدر یوسف علی اکبری خیر امنیت ساز با اهدای لوحی از سوی سردار فرمانده انتظامی استان تقدیر و عملیات احداث کلانتری امین شهر از یوم جاری آغاز و تا اتمام پروژه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد ضمن تقدیر از همه خیرین امنیت ساز اظهار داشت:خیرین با انجام اقدامات خداپسندانه زمینه ساز رشد و شکوفای جامعه در بسیاری از زمینه ها بوده اند.

فرمانده انتظامی انارگفت: با احداث هر مجتمع می توانیم خدمات بهتری به مردم عزیز در راستای خوشایندسازی محیطی و تکریم ارباب رجوع ارائه دهیم.
شهردار امین شهر مهندس ملانوری نیز با تقدیر از خیرین امنیت ساز گفت:وجود خیرین امنیت ساز نشانه محبت و اعتماد مردمی به نیروی انتظامی است و امیدواریم در ادامه مردم و مسئولان به سوی تامین زیرساخت های امنیتی و انتظامی پیشقدم شوند.

خیر گرانقدر یوسف علی اکبری در این جلسه قول مساعد جهت اتمام پروژه را داده و قراردادهای لازم در این خصوص با پیمانکارمربوطه بسته شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی