شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به نمره کلی معین‌های اقتصادی و زیست محیطی اشاره کرد و افزود: قلعه‌گنج بالاترین امتیاز و شهربابک، منوجان و سیرجان در رده‌های بعدی و کوهبنان، رودبار جنوب، ارزوئیه و انار کمترین امتیاز را در این حوزه کسب کرده‌اند.

به گزارش ” انارما ” به نقل از ایسنا ؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان از انتظارات و انتقادهای اولیه در مورد معین‌های اقتصادی سخن به میان آورد و عنوان کرد: یکی از مهمترین نقدها این بود که این بنگاه‌های اقتصادی عمدتا دارای نگرش سودگرایانه هستند و به دنبال نفع شخصی و بنگاه خودشان هستند.

رودری گفت : همچنین کاهش شفافیت، ایجاد انحصار، قائل به فرد بودن، عدم توجه کافی به ظرفیت‌ها و مزیت‌های منطقه‌ای، افزایش نابرابری، خسارات زیست محیطی و… از دیگر نقدهای وارده به معین‌های اقتصادی در ابتدای شکل‌گیری بود که کمتر پاسخ علمی و کارشناسانه‌ای به این نقدها داده می‌شد و عمده تحلیل‌ها، تحلیل‌های ذهنی و براساس شواهد در بخشی از معین‌ها صورت می‌گرفت.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: در معیار زیست محیطی شهرستان های قلعه‌گنج، منوجان و سیرجان بیشترین امتیاز و راور، کهنوج و انار پایین‌ترین نمره و امتیاز را کسب کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به نمره کلی معین‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: قلعه‌گنج بالاترین امتیاز و شهربابک، منوجان و سیرجان در رده‌های بعدی و کوهبنان، رودبار جنوب، ارزوئیه و انار کمترین امتیاز را در حوزه اقتصادی کسب کرده‌اند.

رودری تاکید کرد: شاید برخی‌ها تصور می‌کنند که استان معین‌های اقتصادی را رها و فراموش کرده‌ است در حالی که اینگونه نیست و تنها شکل پیگیری کار با گذشته تفاوت پیدا کرده است و معین‌های اقتصادی هم اکنون به شکل جدی‌تر درحال انجام کار هستند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی