سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

فرماندار انار در این جلسه عنوان کرد : شهروندان جهت استفاده از تفرجگاههای شهرستان های رفسنجان ، شهربابک و مهریز در این دو روز عزیمت نکنند و بنا بر مصوبات ستاد استانی و شهرستان های مذکور مسیر همه تفرجگاهها مسدود میباشد.

به گزارش #انارما؛ در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان انار که به ریاست علی زهرودی فرماندار ، صبح امروز ۱۱ فروردین ماه برگزار گردید ، فرماندار با ابراز گلایه از عادی انگاری برخی شهروندان و واحدهای صنفی گفت: اگر رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک جزئی از برنامه روزانه شهروندان شود قطعا با کاهش محسوس مبتلایان مواجه خواهیم شد و با تغییر رنگ شهرستان بسیاری از محدودیت ها برداشته شده و واحدهای صنفی نیز رونق مجدد خواهند گرفت.

وی افزود با توجه به روند افزایش آمارهای روزهای اخیر امیدواریم که شهرستان به رنگ زرد تغییر وضعیت پیدا نکند که در غیر اینصورت شرایط برای شهروندان و بویژه واحدهای صنفی دشوار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : تمامی پارک ها ، بوستان ها و مکان های تفریحی شهرستان ، بخصوص ورودی دهنه بیاض ، خیس کش (تالاب های محل تفریحی ) در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین بسته است.

در این جلسه عنوان شد شهروندان جهت استفاده از تفرجگاههای شهرستان های رفسنجان ، شهربابک و مهریز در این دو روز عزیمت نکنند و بنا بر مصوبات ستاد استانی و شهرستان های مذکور مسیر همه تفرجگاهها مسدود میباشد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی