پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان انار گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی آغاز گردید.

به گزارش #انارما؛ کامران شفائی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان انار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی آغاز گردید.
وی افزود: اکیپ های ثابت در کشتارگاه و شبکه دامپزشکی مستقر بوده و اکیپ های سیار در سطح شهرستان فعال می باشند که بر کلیه طباخی ها، رستوران ها، قصابی هاو مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند. این نظارت ها در راستای ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذائی شهروندان عزیز می باشد و با توجه به افزایش مصرف مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی امری لازم و ضروری است.

دکتر شفائی در پایان بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. ضمنا همشهریان محترم می توانند در صورت برخورد با هر گونه مورد غیربهداشتی یا مشکوک سریعا موارد را به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نموده و یا با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی