جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

کمک‌های مومنانه که در ادامه پنج مرحله قبلی است، ۷۰۰ بسته کمک مومنانه شامل برنج ایرانی، حبوبات، رب و ماکارونی میان اقشار نیازمند توزیع شد.

به گزارش ” انارما ” در این مرحله از کمک‌های مومنانه که در ادامه پنج مرحله قبلی است، ۷۰۰ بسته کمک مومنانه شامل برنج ایرانی، حبوبات، رب و ماکارونی میان اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

منتظری امام جمعه انار در حاشیه مراسم ارسال این کمک‌ها با بیان اینکه این حرکت در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیدگان کروناست، گفت:کمک‌های مومنانه از سنت‌های جامعه اسلامی است که موج همدلی جامعه می‌شود.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های مردمی و خیران تهیه شده است، افزود: امروز شاهد آغاز اولین مرحله سال جدید و ششمین مرحله کمک‌های مومنانه هستیم و این کمک‌ها می تواند در ماه مبارک رمضان به هفتصد بسته ۲۰۰ هزار تومانی برسد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از مشارکت سایر نهاد‌ها در این کار، توجه به آسیب دیدگان کرونا را از محور‌های کمک‌های مومنانه برشمرد و افزود:کمک به آسیب دیدگان کرونا و افرادی که قرنطینه می‌شوند در قالب کمک‌های مومنانه پیش بینی شده است.

گزارش و عکس: یعقوبی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی