شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

عصر امروز چهارشنبه ۸اردیبهشت تعدادی از شهروندان در اعتراض به تعطیلی پمپ بنزین روستای احمدآباد انار در این روستا تجمع کردند.

به گزارش انارما، عصر امروز چهارشنبه ۸اردیبهشت تعدادی از شهروندان در اعتراض به تعطیلی پمپ بنزین روستای احمدآباد انار در این روستا تجمع کردند.

دلیل تعطیلی این جایگاه سوخت اختلاف نظر ریاست تعاونی‌روستایی شهرستان و شرکت تعاونی احمدآباد انار بر سر مالکیت این جایگاه سوخت و نحوه مدیریت آن است که ریاست تعاونی روستایی شهرستان مدعی است با توجه به اینکه پمپ بنزین این روستا تحت مالکیت تعاونی روستایی می باشد مدیریت و عرضه سوخت در این نهاد باید به صورت مزایده به شخص دیگری واگذار شود و از طرفی شرکت تعاونی احمدآباد با توجه به سابقه از قبل از انقلاب این نهاد در شکل گیری و اداره این جایگاه سوخت رسانی و هزینه های صورت گرفته از سوی بخش خصوصی، خواهان ابقای آقای عبدالرضایی در مدیریت این جایگاه با توجه به سابقه مطلوب این شخص بومی و رضایتمندی شهروندان از عملکرد ایشان می باشد.

در این تجمع شهروندان با امضای بیانیه ای خطاب به فرماندار انار خواستار بازگشایی مجدد این پمپ بنزین تحت مدیریت قبلی شدند.

در متن این بیانیه آمده است ما جمعی از شهروندان انار و روستاهای اطراف در طول سالیان متمادی سوخت و بعضی از مایحتاج خود را از تعاونی روستای احمدآباد با مدیریت آقای عبدالرضایی تامین و ایشان را فردی امین میدانیم.
در بخشی دیگر از این بیانیه عنوان شده: تهمت و افتراهای مطرح‌شده علیه ایشان در جهت تخریب ایشان و شخصیت های انتسابی به ایشان دارد و ما ضمن حمایت کامل از نامبرده خواستار بازگشایی مجدد این اتاقک سوخت و ارتقا این محل به جایگاه سوخت هستیم.

گزارش : مهدی خلیلی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی