شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر/خلبان سارا ناجی زاده بانوی نخبه و موفق ایرانی اهل شهرستان انار که خلبانی چندین پرواز را تجربه کرده اکنون به ترجمه کتاب ” راهنمای خلبانی و دانش هوانوردی” پرداخته که طی مدت ١۴ سال ترجمه کرده است. وی در گفتگو با انارما عنوان کرد این کتاب اثری بسیار […]

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر/خلبان سارا ناجی زاده بانوی نخبه و موفق ایرانی اهل شهرستان انار که خلبانی چندین پرواز را تجربه کرده اکنون به ترجمه کتاب ” راهنمای خلبانی و دانش هوانوردی” پرداخته که طی مدت ١۴ سال ترجمه کرده است.

وی در گفتگو با انارما عنوان کرد این کتاب اثری بسیار ارزشمند برای دانشجویان خلبانی، خلبانان، دیسپچرها، دانشجویان هوافضا،دانش آموزان و کلیه علاقه مندان به علوم هوانوردی است و بی شک، آموزش موثر و نافذ یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند در توانمند سازی خلبانان و کارکنان مرتبط به این حرفه است.

خلبان ناجی زده عنوان کرد : از مهمترین عوامل توانمند سازی می توان به دانش و مهارت آنان اشاره کرد و وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمد که از دانش کافی بهره مند باشد از اهیمتی ویژه برخوردار است.

وی در ادامه گفت : در آسمان، فرصت هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد ، هنر خلبان در این است که به گونه ای هواپیما را هدایت کند که هیچ صدمه ای به مسافران وارد نشود. علاوه بر تجربه و مهارت خلبان، کارکنان فنی هم باید از دانش و تبحر کافی برخوردار باشند.

ناجی زاده در خصوص این کتاب افزود : این منبع با ارزش شامل تمام فصول کتاب PPM (خلبانی) است که به صورت سلیس و صحیح ترجمه شده است و برای دانشجویان خلبانی ،خلبانان ،مهندسین هوا و فضا ،دیسپچرها در تمام مقاطع کاربرد دارد.

لازم بذکر است کسانی که علاقه مند به خرید این کتاب هستند می توانند از انتشارات فدک ایساتیس و از طریق لینک زیر برای خرید آن اقدام نمایند:

https://b2n.ir/n35885

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی