چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

سرگردمحمد محمدی
باحکم سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان به عنوان رئیس پلیس جدید راهنمایی ورانندگی انار منصوب شد.

به گزارش #انارما ؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان انار، دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور زهرودی فرماندار انار ،سرهنگ رضاخلیلی نژاد فرمانده نیروی انتظامی وتنی چنداز اعضای پلیس راهور شهرستان درمحل فرمانداری انار برگزارگردید.

دراین مراسم  زهرودی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی مطرح کرد: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است؛ این مجموعه رسالت محور است و این رسالت را بر پایه فرهنگ اسلامی، دینی و با اعتقاد به خدمات دهی به مردم دنبال می کند.

وی با اشاره به اهمیت مأموریت های پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: مدیریت ترافیک و تسهیل ترددها از محوری ترین ماموریت ها و رسالت های این پلیس است و در این میان وظیفه تک تک نیروها این است که با روحیه انقلابی ، به دور از محافظه کاری عمل کنند.

سرهنگ رضاخلیلی نژاد نیز با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس گسترده و متنوع است و در مرز‌ها، جاده‌ها، شهر‌ها و جای جای کشور در حال خدمتگزاری است، افزود: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و بر انجام این ماموریت افتخار می‌کند.
ایشان با تاکید بر اینکه ملاک عمل پلیس قانون و تکلیف مداری است خطاب به نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی خاطر نشان کرد: اعتقاد و تاکید دارم که اعمال قانون باید توأم با ادب و اخلاق باشد در فرهنگ سازمانی ما، ماموریت ها را بر محور تکریم مردم دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی