جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

برخی از خانوارهای منطقه لطف آباد و دهستان بیاض شهرستان انار مدتی است که از قطعی مکرر آب در این روستاها گلایه مند بوده و مدعی شده اند که به دلیل کمبود آب و گاها افت فشار طی روزهای گذشته  مجبور به مهاجرت شدند.

به گزارش ” انارما ” ؛  برخی از خانوارهای منطقه لطف آباد و دهستان بیاض شهرستان انار مدتی است که از قطعی مکرر آب در این روستاها گلایه مند بوده و مدعی شده اند که به دلیل کمبود آب و گاها افت فشار طی روزهای گذشته  مجبور به مهاجرت شدند.

اسلامی مسئول اداره اداره آب و فاضلاب شهرستان در گفتگو با خبرنگار انارما گفت : به دلیل وجود بحران آب در روزهای گذشته و همچنین شکستگی های زیاد در  لوله های اصلی آب لطف آباد، به مدت دو روز مشکل کم آبی برای شهروندان این مناطق اتفاق افتاد که با پیگیری و رفع شکستگی چندین باره لوله آب از امشب مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه مشکل کم آبی و قطعی آب برطرف خواهد شد .

مسئول شبکه اداره آبفای شهرستان در جواب سئوال خبرنگار انارما مبنی بر اینکه دلیل این ترکیدگیها چیست گفت : در شبکه آبرسانی بیاض و لطف آباد، حدود ۲ کیلومتر لوله فرسوده و قدیمی آزبست وجود داشت و دچار ترکیدگی میشد که با تلاش شبانه همکاران امور آب و فاضلاب تعویض شد و با نصب الکتروپمپ جدید بر روی چاه های این منطقه مشکل قطعی آب برطرف شده.

از سویی دیگر سهم انکار ناشدنی استفاده نادرست آب شرب توسط کشاورزان و دامداران برای سم پاشی و دام خود در این مناطق ، به دلیل کمبود منابع آبی و خشکی پیش رو باعث شده تا افت شدید آب در مناطق پایین دست جنوب شهرستان انار اتفاق بیافتد که این مساله خود زخم عمیقی بر پیکره مصرف و قطعی مکرر آب خواهد بود.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی