چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

شامگاه گذشته مراسم شب شعر و خاطره به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در صحن امامزاده محمدصالح(ع) انار برگزار شد.

به گزارش انارما ، در این مراسم حجت الاسلام کمالی جانشین نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ثارالله کرمان در سخنانی با گرامیداشت این روز گفت : دشمن آمده بود که در خرمشهر بماند اما مردم غیور با رشادت و جانفشانی نگذاشتند حتی یک‌ وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

وی در ادامه با اشاره به اشغالگری های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت خون شهیدان محور مقاومت و مرد میدان سردار دلهایمان همگان دیدند چگونه مردم مظلوم فلسطین که قبلا با مشت هایی پر از‌سنگ از خود دفاع میکردند اینک با موشک‌باران شهرهای اسرائیل در جنگ اخیر ۱۱روزه رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی و قبول شکست کردند.

حجت الاسلام کمالی با انتقاد از طرح صحبت هایی در شکل گیری دوگانه میدان و دیپلماسی در آستانه انتخابات گفت: در انتخابات گذشته نیز با فریب مردم و به راه انداختن دوگانه معیشت و جنگ در انتخابات پیروز‌
شدند .

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۰۰تن از مسئولان جمهوری اسلامی‌ دوتابعیتی هستند تصریح کرد:با وجود چنین مسئولانی که در حال پیاده سازی طرح های دشمن علیه جمهوری اسلامی هستند چگونه باید ما توقع داشته باشیم که مشکلات معیشتی مردم حل شود.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه کرمان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸خرداد گفت : هرکاندیدی که طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب به جوان‌ های انقلابی معتقد باشد و در امتداد ارزش های انقلاب حرکت کند مطلوب است.

این مراسم با اجرای برنامه هایی همچون خاطره گویی، خواندن شعر و سرود ادامه یافت.

عکس : خلیلی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی