پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

شست خبری زهرودی فرماندار انار با اصحابه رسانه با محوریت انتخابات۲۸خرداد برگزار شد

به گزارش انارما، پیش از ظهر امروز شنبه ۸خرداد نشست خبری زهرودی فرماندار انار با اصحابه رسانه با محوریت انتخابات۲۸خرداد برگزار شد.
در ابتدای این نشست زهرودی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار مربوط به کرونا طی یک سال و‌نیم گذشته گفت:  امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه یک انتخابات پرشور در چارچوب قانون در سطح شهرستان برگزار کنیم.
وی در خصوص شرایط تبلیغات نامزدهای شورای شهر گفت: تبلیغات از ۲۰خرداد آغاز میشود که بر اساس دستورالعمل ابلاغی برگزاری میتینگ های تبلیغاتی در فضای بسته ممنوع است و از نامزدها خواسته شده که در تبلیغات خود نکات و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند.
زهرودی با اشاره به افزایش شعب اخذ رای در سطح شهرستان به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت گفت: ۴۰شعبه اخذ رای و یک شعبه سیار امسال در سطح شهرستان با همکاری هزار نفر در مسئولیت های مختلف جهت برگزاری انتخابات در انار خواهیم داشت که از این تعداد امسال برای اولین بار دوشعبه اختصاصی برای اخذ رای بانوان در مدارس شهیدگنجی و شهیدصابری خواهیم داشت.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص آمار افراد واجد شرایط رای دهنده در داخل شهرستان انار گفت: قریب ۲۳هزار نفر در شهرستان از شرایط سنی لازم جهت حضور در انتخابات برخوردار هستند.
فرماندار انار در پایان با اشاره به تایید صلاحیت تمامی نامزدهای انتخابات شورای شهر انار گفت: تنها صلاحیت برخی از کاندیدای شورای روستاها تایید نشده که این افراد با ارائه مراتب اعتراض خود در حال رایزنی جهت تایید صلاحیت هستند.
گزارش : مهدی خلیلی
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی