جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس با ابراز تأسف نسبت به وضعیت اداره میراث فرهنگی شهرستان انار اظهار داشت: مجموعه ای که جمعی از هنرمندان در آن جمع شدند و کارآفرینی صورت گرفته استحکام مناسب ندارد و با کوچکترین زلزله ای فرو می ریزد و مکانی بسیار خطرناک است.

به گزارش انارما؛ نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان انار استحکام لازم را ندارد و باید به این وضعیت رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی در حاشیه بازدید روز ۱۵ خردادماه ۱۴۰۰ از اداره میراث فرهنگی شهرستان انار با ابراز تأسف نسبت به وضعیت این مجموعه اظهار داشت: مجموعه ای که جمعی از هنرمندان در آن جمع شدند و کارآفرینی صورت گرفته استحکام مناسب ندارد و با کوچکترین زلزله ای فرو می ریزد و مکانی بسیار خطرناک است.

وی با تأکید بر اینکه باید هرچه سریعتر به وضعیت استحکام این بنا رسیدگی شود، موضوع قطعی آب این مجموعه را ذکر کرد و گفت: بدهی میراث فرهنگی به شرکت آبفا موجب شده چهار ماه آب این مجموعه قطع باشد و اینکه تاکنون اقدامی برای پرداخت یا تقسیط این بدهی برای حل مشکل صورت نگرفته است، جای تعجب دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرفی قطعی آب موجب خشک شدن درختان مجموعه هم شده بنابراین مسؤولان دو اداره دولتی نباید به دلیل اختلافات خود به جایی خسارت بزنند، یک روز هم نباید آب این مجموعه قطع باشد و هرچه زودتر باید موضوع آب مجموعه میراث فرهنگی برطرف شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی