شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

نماینده مردم  انار رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اداره میراث فرهنگی گفت: قطعی آب موجب خشک شدن درختان مجموعه نیز شده، در حالی که مسئولان دو اداره دولتی نباید به دلیل اختلافات خود به مردم ضرر برسانند. یک روز هم نباید آب این مجموعه قطع باشد و هرچه زودتر باید موضوع آب مجموعه میراث فرهنگی برطرف شود.

به گزارش ” انارما ” ، نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس با ابراز تأسف نسبت به وضعیت مجموعه گردشگری میراث فرهنگی شهرستان انار بیان کرد: مجموعه ای که جمعی از هنرمندان در آن جمع شدند و کارآفرینی صورت گرفته، استحکام مناسب ندارد و با کوچکترین زلزله ای فرو می ریزد و مکانی بسیار خطرناک است.

حجت الاسلام جلالی با تأکید بر اینکه باید هرچه سریعتر به وضعیت استحکام این بنا رسیدگی شود، به موضوع قطعی آب این مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: بدهی میراث فرهنگی به شرکت آبفا موجب شده چهار ماه آب این مجموعه قطع باشد و اینکه تاکنون اقدامی برای پرداخت یا تقسیط این بدهی برای حل مشکل صورت نگرفته، جای تعجب دارد.

نماینده مردم  انار رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر قطعی آب موجب خشک شدن درختان مجموعه نیز شده، در حالی که مسئولان دو اداره دولتی نباید به دلیل اختلافات خود به مردم ضرر برسانند. یک روز هم نباید آب این مجموعه قطع باشد و هرچه زودتر باید موضوع آب مجموعه میراث فرهنگی برطرف شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی