جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

به گزارش انارما ؛ امام جمعه و فرماندار انار در پیام مشترکی از مشارکت پرشور و حماسی ملت ایران و مردم شهرستان در انتخابات ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کردند. حجت الاسلام منتظری امام جمعه و علی زهرودی فرماندار شهرستان انار با صدور پیام مشترکی ازحضور پرشکوه ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی و همچنین مردم […]

به گزارش انارما ؛ امام جمعه و فرماندار انار در پیام مشترکی از مشارکت پرشور و حماسی ملت ایران و مردم شهرستان در انتخابات ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کردند.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه و علی زهرودی فرماندار شهرستان انار با صدور پیام مشترکی ازحضور پرشکوه ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی و همچنین مردم غیور شهرستان انار در انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی و شهر و روستا تشکر و قدردانی کردند. در این پیام آمده است:

حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران به ویژه مردم عزیز، متعهد و ولایت مدار شهرستان انار در انتخابات ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی افزود. خدای متعال را شاکریم که ملت شریف ایران و مردم غیور شهرستان انار به رغم همه توطئه ها، جوسازی ها، تخریب، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط امروز کشور با حضور پرشور، فراگیر و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب آفریدند و ناکامی دشمنان این نظام را به نمایش گذاشتند. اکنون با اتمام فرآیند رقابت های انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، ضمن دعوت مردم عزیز شهرستان به تداوم اتحاد،  همبستگی و انسجام مسئولانه و همدلانه در ذیل منویات رهبر فرزانه انقلاب و اندیشه های بلند و هدایتگرانه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از حضور آگاهانه مردم بصیر و متعهد ایران به ویژه شهرستان ولایتمدار انار در پای صندوق های رأی سپاسگزاری و قدردانی می کنیم ضمن تبریک به منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا ، بویژه منتخب ملت جناب آیت الله سید ابراهیم رئیسی، توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خدای متعال مسئلت می کنیم. در پایان از زحمات و تلاشهای صادقانه و شبانه روزی تمامی عزیزان دخیل در امر برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه و صدا وسیما، نامزدهای محترم، ستادها و حامیانشان صمیمانه تشکر می‌کنیم.

حسن منتظری/ امام جمعه انار علی زهرودی / فرماندار انار

۹

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی