پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در محور “رفسنجان – انار” خبر داد و گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حمله اراذل و اوباش به دو کامیون در کرمان، کذب است.

به گزارش انارما ، سردار “عبدالرضا ناظری” روز دوشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ۲۶ خرداد ماه جاری رانندگان سه دستگاه کامیون به دلیل رعایت نکردن نوبت سوخت گیری در جایگاه سوخت شهر “باغین” در حومه کرمان با یکدیگر دچار اختلاف شده و بحث آنان به نزاع کشیده می شود.
وی اظهار داشت: پس از درگیری اولیه، رانندگان غیربومی دو دستگاه کامیون جایگاه سوختگیری را ترک کرده و به مسیر خود به سمت استانهای مرکزی کشور ادامه می دهند.

وی ادامه داد: راننده بومی کامیون سوم که به زعم خود مورد کتک کاری قرار گرفته بود برای انتقام جویی، با تهیه ۲ دستگاه خودرو سواری و همراهی چند نفر از دوستانش، ۲ کامیون مورد نظر را تعقیب کرده و در نهایت در محور رفسنجان به انار محدوده دهستان “بیاض” دوباره نزاعی بین آنان رخ می دهد که طی آن یکی از رانندگان غیربومی مورد ضرب و جرح قرار می گیرد و خساراتی نیز به کامیونها وارد می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: تصاویر درگیری رانندگان کامیونها به دلیل اختلاف بر سیر نوبت سوخت گیری، در فضای مجازی تحت عنوان حمله ازاذل و اوباش به کامیونها در کرمان نشر پیدا کرده است که این موضوع کذب است و با منتشرکنندگان این فیلم نیز برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: بلافاصله پس از تشکیل پرونده و هماهنگی لازم با مرجع قضایی، چهار نفر از عاملان این درگیری شناسایی و چند روز بعد در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر و ۲ دستگاه خودرو از آنان که در این درگیری مورد استفاده قرار گرفته بود توقیف شد.

سردار ناظری در پایان با اشاره به اینکه متهمان فاقد هرگونه سو سابقه بوده اند، گفت: این افراد در همان صحنه اولیه باید با خویشتن داری، از نزاع و در گیری برای یک موضوع ساده خودداری می کردند و از مسیر قانونی برای احقاق حق خود اقدام می کردند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی