شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

تعدادی از شهروندان انار که مدعی مالکیت بخشی از زمین پارک احداث شده در جلوی یخدان انار هستند با نصب بنر در محوطه این پارک اعتراض خود را نسبت به تملک این زمین از سوی شهرداری اعلام کردند.

به گزارش انارما، تعدادی از شهروندان انار که مدعی مالکیت بخشی از زمین پارک احداث شده در جلوی یخدان انار هستند با نصب بنر در محوطه این پارک اعتراض خود را نسبت به تملک این زمین از سوی شهرداری اعلام کردند.

در متن این بیانیه که در ذیل تصاویر به انارما ارسال شده آمده است:
به اطلاع مردم شریف انار میرساند این زمین که جنب یخدان قدیمی شهر انار واقع شده در سال ۱۳۵۱ توسط مالک خریداری شده و سند مالک قبلی آن که مربوط به سال ۱۳۴۷ هست موجود می باشد .
سال ۱۳۷۹، میراث فرهنگی در هفته نامه رفسنجان آگهی کرده و چون این آگهی در رفسنجان بوده و مالکین از آگهی خبردار نشدند اعتراض مالکین خارج از مهلت قانونی بوده و شکایت مالکین هم به دلیل خارج از موعد بودن اعتراض رد شده و زمین درسال ۸۳ به ثبت میراث فرهنگی رسیده وسند مالکیت گرفته شده است.

سال ۹۹ آقای رحیمی شهردار انار با مطالعه اسناد قول تملک کردن زمین را به مالکین داده و پس از اینکه زمین را تبدیل به فضای سبز کرده به قول خود‌ عمل‌ نکرده و از تملک کردن و خریداری زمین خود داری کرده است .

مردم شریف و متدین انار با توجه به اینکه این ملک غصبی است اینجانبان مالکین زمین نارضایتی خود را از استفاده کنند گان اعلام میداریم و حتی مسئولین شهر و کادر شهرداری حق ورود به زمین را ندارند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی