شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرمانده انتظامی انار از شناسایی و دستگیری یک گدا با حساب بانکی ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد ، اظهار داشت: در پی گزارش های مردمی به پلیس مبنی بر اینکه فردی ۵۹ ساله به صورت مشکوک ضمن حضور در مساجد شهر با چرب زبانی ضمن جریحه دار کردن احساسات مردم و اینکه مسافر در راه مانده است اقدام به تکدی گری می کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای محمد آبادساقی شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی و دستگیری او در بازرسی از خودروی متعلق به وی مبالغی وجه نقد و ۲ عدد کارت بانکی جاساز شده را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان داشت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی مبنی بر تحصیل مال نامشروع از طریق تکدی گری، سوابق او نیز بررسی که مشخص شد که در ۲ سال گذشته نیز دارای چنین سابقه ای بوده است.
سرهنگ خلیلی نژاد خاطر نشان کرد: این فرد که اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است کار تکدی گری خود را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کرده است و سرانجام پس از دستگیری در این شهرستان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی گفت: با دستور مقام قضائی کارت های بانکی وی بررسی که با احتساب وجوه نقد و دارایی های او هنگام دستگیری مبلغ ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال موجودی دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان تاکید کرد: این فرهنگ باید رایج شود که مردم برای انجام کار خیر به جای کمک مستقیم به چنین افرادی، از طریق سازمان ها و موسسات خیریه مردم نهاد به نیازمندان واقعی کمک کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مبلمان انار سه‌شنبه 13 جولای 2021 - 1:25 ق.ظ

خیریه ها اعتمادی روشن نیست دقیقا مثل کار همین آقای متکدیس
من کمیته امداد اصلا قبول ندارم اونم همینه توی قالب یه اداره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی