جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

در این جلسه مقرر شد با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت اطلاع رسانی دقیق از این پس اخبار مربوط به کرونا شهرستان تحت عنوان کمیته اطلاع رسانی اخبار کرونا شهرستان انار از طریق رسانه ها منتشر شود.

به گزارش انارما، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۳تیر اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی اخبار مربوط به کرونا با حضور اصحاب رسانه ‌و روابط عمومی ادارات در فرمانداری انار تشکیل شد.

در ابتدای جلسه مرتضوی مسئول روابط عمومی فرمانداری انار با اشاره به افزایش بی سابقه آمار مبتلایان ،بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا و قرار گرفتن انار در وضعیت نارنجی از رسانه ها خواست در بحث اطلاع رسانی و هشدار نسبت به عادی انگاری شهروندان بیش از پیش توجه داشته باشند.

در ادامه هادوی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان در این جلسه اظهار داشت: از یک سال و نیم گذشته تاکنون که با ویروس کرونا مواجه بودیم این نوع از ویروس که به نظر میرسد کرونای جهش یافته (دلتا) می باشد در سرعت شیوع و افزایش افراد بستری ومرگ و میر بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه پنجاهمین مرگ ناشی از کرونا روز گذشته در شهرستان انار به ثبت رسیده گفت:ثبت ۱۸ مورد بستری در بیمارستان های یزد و رفسنجان طی دوهفته گذشته، نشان از سیرصعودی و بی سابقه شیوع این ویروس در سطح شهرستان انار دارد.

در پایان این جلسه مقرر شد با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت اطلاع رسانی دقیق از این پس اخبار مربوط به کرونا شهرستان تحت عنوان کمیته اطلاع رسانی اخبار کرونا شهرستان انار از طریق رسانه ها منتشر شود.

گزارش:خلیلی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی