پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

به گزارش #انارما ، در فاصله ۵۰۰متری از دهستان بیاض شهرستان انار شهرکی با ۱۲۲ واحد‌مسکونی ویلایی و ۱۳ واحد اداری و تمامی امکانات لازم جهت یک زندگی شهری اعم از برق،گاز و چاه آب مستقل واقع شده است. در حالیکه این شهرک از سال ۶۹ برای کارکنان شرکت راه آهن احداث شد اما هیچگاه […]

به گزارش #انارما ، در فاصله ۵۰۰متری از دهستان بیاض شهرستان انار شهرکی با ۱۲۲ واحد‌مسکونی ویلایی و ۱۳ واحد اداری و تمامی امکانات لازم جهت یک زندگی شهری اعم از برق،گاز و چاه آب مستقل واقع شده است.

در حالیکه این شهرک از سال ۶۹ برای کارکنان شرکت راه آهن احداث شد اما هیچگاه از تمامی ظرفیت مسکونی آن استفاده نشد و در‌همان سال های ابتدایی ، چندخانوار محدود در آن ساکن شدند و به مرور زمان ساکنین این شهرک کاهش یافت تا جاییکه از ۵سال پیش تاکنون به طور کامل این شهرک متروکه و خالی از سکنه شده است.

خانه های مسکونی دوخوابه و سه خوابه، خیابان های آسفالته،مدرسه ، نانوایی، مسجد ، استادیوم ورزشی و باجه فروشگاه تنها بخشی از ساختمان ها و اماکن این شهرک است که متاسفانه به دلیل سؤتدبیر مسئولین امر طی سالیان اخیر در حال نابودی و تضییع بیت المال است.

این شرایط در حالی است که در نزدیکی همین شهرک جوانان بسیاری از اهالی شهرستان انار هستند که به دلیل عدم تمکن مالی در ساخت مسکن ازدواج خود را به تاخیر انداخته اند.

گزارش ویدئویی انارما از پیگیری این موضوع #بزودی منتشر میشود.

📝گزارش: خلیلی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی