جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در نمازجمعه این هفته انار عنوان کرد: هیچ طرحی در حال حاضر تصویب نشده و مجلس صرفا به آغاز بررسی طرح رای داده است. ‏طرح در کمیسیونی از منتخبین کمیسیون‌ها بصورت علنی و شفاف بررسی خواهد شد.

به گزارش انارما ؛ حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در سخنرانی جمعه ۸ مردادماه در انار عنوان کرد: هیچ طرحی در حال حاضر تصویب نشده و مجلس صرفا به آغاز بررسی طرح رای داده است. ‏طرح در کمیسیونی از منتخبین کمیسیون‌ها بصورت علنی و شفاف بررسی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مراحل تصویب این طرح، در طول یک سال گذشته با متخصصان و صاحب‌نظران گوناگون و دستگاه‌های مرتبط گفت‌وگو شده و اکنون طرح نسبتاً پخته‌ای مطرح شده است و عمده ی ادعاها درباره طرح خلاف واقع است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از طرح صیانت از فضای مجازی به عنوان طرح حمایت از حقوق شهروندان و دفاع از آنها نام برد و افزود: حفظ اطلاعات و اسرار فردی، جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات و حفظ حیثیت مردم در فضای مجازی از ویژگی های این طرح است.

جلالی گفت : علاوه بر این، یکی از نکات خوبی که به این طرح اضافه شده و مورد اذعان همه است، پرداخت سهم به تولیدکننده محتوای داخلی و ارائه دهندگان خدمات کاربردی از سود فروش ترافیک است بدان معنی که تولید محتوا دیگر رایگان نخواهد بود و می تواند یک منبع درآمد به ویژه برای قشر جوان کشور باشد. به عبارت دیگر اگر شخصی در فضای مجازی اثری تولید کرد و از یک تعدادی بیش‌تر دانلود و کلیک داشت، مبلغی از سود ایجاد آن ترافیک را سهیم می شود. این رویه، ایجاد حتی میلیون شغل مرتبط با تولید محتوا را پیش‌بینی‌ می کند.

جلالی در پایان متذکر شد: به‌عنوان‌ نماینده حامی این طرح، به مردم کشورمان قول خواهم داد، که این طرح استفاده هرچه بهتر و بیشتر مردم و جوانان خوبمان را در فضای مجازی فراهم و تضمین خواهد کرد.

عکس : یعقوبی

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی