پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

شهردار انار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: انصافا رسانه های شهر توانسته اند در فضایی به دور از افراط و تفریط اعتماد مردم را جلب کنند که این یک موفقیت محسوب میشود.

به گزارش انارما، شامگاه دوشنبه ۱۸مرداد نشست خبری شهردار انار به مناسبت روز خبرنگار در سالن شورای شهر انار برگزار شد.

وی ابتدا ضمن گرامیداشت روز خبرنگار ضمن تقدیر از عملکرد رسانه های شهرستان انار گفت: انصافا رسانه های شهر توانسته اند در فضایی به دور از افراط و تفریط اعتماد مردم را جلب کنند که این یک موفقیت محسوب میشود.

رحیمی‌با اشاره به پویش (هرهفته یک افتتاح طرح) در شهرداری انار گفت: سعی میکنیم در مدت سرپرستی اینجانب طرح های عمرانی شهر که در طول مدت ۸سال گذشته در حال ساخت بوده اند به بهره برداری برسد که اولین آن پردیس مادر بود و در هفته های آینده تک تک پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری انار افتتاح خواهند شد.
وی همچنین از افتتاح نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید ۲۰کیلووات برق و فرهنگ سرای ‌شهرداری انار طی روز های آینده با عنوان پویش هرهفته یک افتتاح خبر داد.

شهردار انار در جمع خبرنگاران در خصوص ساماندهی کارگران فصلی، اظهار کرد: امسال هم همانند سال گذشته محلی برای تجمع کارگران فصلی  و تامین نیروی کارگر برای کسانی که به نیروی کار احتیاج دارد، در اول جاده امینشهر در نظر گرفته می شود و ضوابط و مقرراتی تعیین می شود تا کارگران در شهر و روستاها پراکنده نشوند.

علی رحیمی در پاسخ به سوالی در خصوص آینده شهرداری گفت: طبق قانون شورای شهر در اولین جلسه ای که تشکیل میدهند باید شخصی را بعنوان سرپرست شهرداری انتخاب کنند که بنا بر پیشنهاد شورا بنده تا سه ماه بعنوان سرپرست برای تعیین تکلیف پروژه ها و امورات شهرداری انتخاب شده ام .

در پایان شهردار انار خاطر نشان کرد شهرداری آمادگی واگذاری تمام فعالیت های پردیس بانوان را به صورت عادلانه به تمام افرادی که دارای توانایی و مجوز فعالیت هستند به صورت برد برد در اختیار خواهد گذاشت که از طریق مزایده واگذاری انجام می شود.

در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تقدیر شد‌‌.

عکس: خلیلی و یعقوبی

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی