پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرمانده انتظامی شهرستان اناربه همراه تنی چند ازهمکاران ، با سرهنگ ابراهیم پور فرمانده سپاه انار دیدار کردند.

به گزارش انارما به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان انار, در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان انار در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به تقارن این هفته با ایام اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در امتداد قیام عاشورا و نهضت حق طلبی و عدالت خواهی امام حسین(علیه السلام) توصیف کرد.

سرهنگ خلیلی نژاد همچنین با تجلیل از نقش درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام انقلاب و دوران دفاع مقدس، وظایف و تکالیف این نهاد انقلابی در حفظ و دفاع از ارزش های نظام اسلامی را در عصر حاضر مهم تر و سنگین تر خواند و گفت: نیروی انتظامی در کنار سپاه و سایر نهادهای انقلابی با تمام توان به حفظ و پاسداشت ارزش های دفاع مقدس مبادرت می کند.

در این دیدار همچنین سرهنگ ابراهیم پور فرمانده سپاه انار ضمن تقدیر از سرهنگ خلیلی نژاد، همراهی، تعامل و نزدیکی سپاه و نیروی انتظامی را کم نظیر و مثال زدنی خواند و افزود: هماهنگی و همکاری دستگاه ها و نهادهای انقلابی موجب ارتقاء خدمت رسانی به مردم شهید پرور شهرستان و افزایش رضایتمندی آنان می گردد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی