جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

شماری از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳۰ بهمن ۱۳۸۱ و دقایقی پس از بلند شدن هواپیمای حامل آنان از فرودگاه زاهدان، در زمین کرمان برای همیشه به آسمان پرواز کردند و ‘ شهدای غدیر ‘ نام گرفتند.

یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساعت ۱۶:۳۹ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۱ از تهران وارد فرودگاه زاهدان می شود، بار این هواپیما تخلیه شده و برای انتقال نیروهای لشکر ۴۱ ثارالله به کرمان آماده می شود.

قرار است این نیروها به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم به کرمان عزیمت کنند.هواپیمای حامل این عزیزان در آسمان زاهدان به پرواز در می آید؛ پروازی که هیچ گاه به فرود ختم نمی شود.

خبر منتشر شده حاکی از آن است که در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۳۰ بهمن، یک فروند هواپیمای تاکتیکی سپاه از نوع ایلوشین در منطقه سیرچ کرمان دچار سانحه شده و در نتیجه ۲۷۶تن از رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیدار حق شتافتند و و امروز ۱۹ سال است که از پر گشودن کبوترهای خونین بال سپاه می گذرد.

شهدایی چون حسن حبیبی و غلامرضا یوسفی از انار و رضا قربانی از لطف‌آباد ، در این حادثه به فیض شهادت نایل آمدند.

شهید حسن حبیبی

شهید غلامرضا یوسفی

شهید رضا قربانی

تشییع جنازه شهیدان حبیبی و یوسفی

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی