پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

مسابقات فوتسال جام رمضان انار و امین شهر با حاشیه عدم حضور داوران این دوره از مسابقات برگزار شد و این عدم حضور داوران نشانه اعتراض هجمه‌ها و برخورد فیزیکی از سوی برخی بازیکنانی بود که علیه داوران و تشکیلات داوری ایجاد شده بود.

به گزارش انارما ؛ شامگاه گذشته ۲۵ فروردین ماه مسابقات فوتسال جام رمضان انار و امین شهر با حاشیه عدم حضور داوران این دوره از مسابقات برگزار شد و این عدم حضور داوران نشانه اعتراض هجمه‌ها و برخورد فیزیکی از سوی برخی بازیکنانی بود که علیه داوران و تشکیلات داوری ایجاد شده بود.

آن‌ها اعتقاد دارند بازیکنانی که با داور مسابقات برخورد و تهدید داشته اند چطور باز هم میتواند در مسابقات جام شرکت کنند و زمانی که از سوی کمیته انضباطی برخورد جدی صورت نگیرد ، جریمه نقدی و تذکر راهگشای جلوگیری از اتفاقات بعدی نیست و باز هم اتفاقات تکرار می‌شود.

علی صالحی رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال شهرستان در گفت و گو با خبرنگار انارما عنوان کرد: داوران زمانی که با برخورد و یا تهدید بازیکنان نیز روبه‌رو می‌شود، هیئت فوتبال شهرستان در گزارش های مربوطه تخلف بازیکنان را باید در کمیته انضباطی بازی مربوطه گزارش دهند که به هیچ‌کدام از موارد ذکر شده اشاره ای نشده است و در جلسه ای که قبل از بازی مقرر شده است تصمیمات ارائه و این مشکل برطرف خواهد شد.

وی همچنین در خصوص عدم حضور داوران در مسابقات جام رمضان بدون هماهنگی با هیئت فوتبال را سهل انگاری مسئولین کمیته داوران دانست و عنوان کرد: فوتبال و داوری نیاز به آرامش دارد و آنچه مسلم است این فضا فقط آرامش را از داوران می‌گیرد و رقابت های فوتسال جام رمضان و استقبال مناسب هواداران از آن، نعمت بزرگی برای این رشته ورزشی محسوب می شود و باید برای بهره برداری بهینه از موقعیت به دست آمده برنامه ریزی شود .

لازم بذکر است داوران شب هفتم مسابقات جام رمضان انار با حضور مسئولان هیئت فوتبال شهرستان برگزار شد که با واکنش مثبت داوری تیم های شب گذشته همراه بود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی