جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

اولین نشست خبری علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در سال ۱۴۰۱ در هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش انارما ، اولین نشست خبری علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در سال ۱۴۰۱ در هفته ارتباطات و روابط عمومی دوشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید.

عبدالرضایی ابتدا در خصوص اولویت بندی برنامه ها جهت رفع مشکلات شهری و ارائه خدمات به همشهریان گفت: ساماندهی فضای سبز شهری و توسعه آن، تأمین روشنایی میدان امام علی (ع)، بلوار سردار صابری و نصب علائم هشدار دهنده، استفاده از طرح و ایده جوانان خلاق در زیبا سازی شهری و برنامه ریزی جهت توسعه شهر از جمله برنامه های اجرایی می باشد و اولویت اصلی فعالیت های ما آسفالت معابر شهری می باشند.

شهردار انار در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی تصریح کرد: عملیات عمرانی بوستان شهدای غدیر پایان یافته و در حال نصب چراغ و آماده سازی فضای سبز هستیم که پس از تکمیل نهایی بوستان آبان در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح هر دو بوستان به صورت همزمان خواهیم بود.

عبدالرضایی به سوالات مطرح شده در حوزه آسفالت اینگونه پاسخ داد: اولویت بندی معابر خاکی و فرسوده در شهرک سجادیه و شهرک علی ابن الحسین، بلوار بهشتی، بلوار آزادگان و خیابان رازی صورت گرفته که مجموعاً در سال جاری در حدود ۹۰هزار مترمربع معابر سطح شهر آسفالت خواهد شد و آسفالت ورودی بلوار خلیج فارس تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش بودجه ۲۵ میلیاردی سال ۱۴۰۰ به ۴۳ میلیارد در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: بودجه بندی امسال با در نظر گرفتن کلیه اولویت ها در زمینه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی تنظیم شده است.

📸 : اسماعیل یعقوبی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی