شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

دو شرکت در شهرستان‌ انار با گزارش پلیس به دلیل بکارگیری اتباع بیگانه در شهر ممنوعه به مبلغ ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش انارما ؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی گفت:دو شرکت در شهرستان‌ انار با گزارش پلیس به دلیل بکارگیری اتباع بیگانه در شهر ممنوعه به مبلغ ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

سعید ذوالفقاری بیان داشت:با گزارش نیروی محترم انتظامی مبنی بر بکارگیری اتباع بیگانه در دو واحدهای صنفی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:در بازدید صورت گرفته از این دو واحد صنفی،برابر قانون به دلیل استفاده از افاغنه در واحد صنفی به مبلغ ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

ذوالفقاری ضمن تقدیر از همکاری و تعامل بسیار خوب پلیس در زمینه اجرای ماده ۱۲۰ قانون کار یادآور شد:بکارگیری اتباع بیگانه مجاز و غیرمجاز در واحد های صنفی تخلف محسوب وباکارفرمابرابر مقررات قانون کار برخورد می شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی