چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امام جمعه انار در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان در خصوص تبدیل بخش انار به شهرستان خاطرنشان کرد

به گزارش انارما ؛ امام جمعه انار در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان در خصوص تبدیل بخش انار به شهرستان خاطرنشان کرد: در آن سال‌ها به برکت اتحاد، وحدت ، هماهنگی ، دلسوزی و پشتکار مسئولین علیرغم همه بی مهری هایی که در اوج تلاش‌ها و فعالیت‌ها برای ارتقاء شهرصورت می گرفت ، گروهی دائما دنبال طومار نوشتن و بدگویی وتهمت برعلیه مسئولین بودند و طومارها را به اقصاء نقاط کشور ، بیش از چهل ارگان ونهاد دولتی و غیر دولتی می‌فرستادند که مسئول دفتر شورای سیاستگزاری ائمه جمه کرمان می گفت این‌ها اداره جنگلبانی را یادشون رفته و الا به آنجا هم ارسال می‌کردند!

ولی علیرغم همه این کارشکنی ها و بی مهری ها تحول بسیار مهمی در شهرستان اتفاق افتاد و آن این بود که وزیر وقت آموزش و پرورش دولت دهم آقای دکتر حاج بابایی که به این شهر آمدند گفتند ، اگر این ارتقاء صورت نمی گرفت شاید تا پنجاه سال آینده هم ، انار تبدیل به شهرستان نمی‌شد ،ولی با همت مسئولین وقت وحمایت قاطع مردم بخش انار به شهرستان تبدیل شد و زمینه‌ای شد برای رشد و پیشرفت و توسعه این شهرستان.

📸 عکس: یعقوبی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی