شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

از سوی استاندار کرمان، فرماندار جدید انار ۲۱خردادماه ۱۴۰۱ معرفی شد

به گزارش #انارما ؛ محسن صالحی فرزند حاج مهدی و نواده ملاحسین صالحی از مکتب داران و روحانیون قرآنی معروف (۸۰سال پیش) است.

وی در سال ۱۳۵۳ در شهر انار متولد و دوره ابتدایی و راهنمایی را در انار و دبیرستان را در رفسنجان گذراند و با ورود به دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال ۷۷ لیسانس علوم اجتماعی و در سال ۸۲ فوق لیسانس مدیریت را در دانشگاه مدیریت دولتی کرمان اخذ کرد و سپس دبیر دبیرستان های سیرجان و مدیر مدرسه در انار بود.

صالحی در اردیبهشت ۱۳۸۵ بعنوان بخشدار مستقل شروع به فعالیت کرد و مهمترین هدف خود را ارتقا انار به شهرستان اعلام کرد و ضمنا با اتمام ساختمان نیمه کاره بخشداری و افتتاح بانک مسکن و پیگیری و اتمام دو بانده شدن جاده های منتهی به انار و تشکیل سه تعاونی مسکن مهر و اعطای بیشتر از هزار فقره وام مسکن ۴درصد ۱۲ساله به فعالیت خود ادامه داد و با همکاری امام جمعه. و شورای شهر وقت سر انجام در ۱۷خرداد ۸۸ بعنوان اولین سرپرست فرمانداری انار منصوب گشت و در مدت ۹ماه چندین اداره شامل دامپزشکی و آبیاری فرماندهی انتظامی و… را با تامین مکانهایی جهت استقرار ادارات ایجاد نمود

محسن صالحی در دوره فرمانداران بعدی به لحاظ در خواست ایشان در منصب معاونت سیاسی اجتماعی نسبت به صیانت از حقوق مردم و خصوصا آبهای زیرزمینی و تداوم استقرار واحد‌های صنعتی و ادارات باقیمانده اقدام نمود.

وی در شهریور سال ۱۳۹۳ به آموزش و پرورش بازگشت و به تدریس در دبیرستانهای دخترانه و پسرانه پرداخت و با روی کار آمدن دولت عدالت محور آیت‌الله رییسی دعوت بکار شد و قرار است فرماندار بعدی شهرستان انار در سال ۱۴۰۱ باشد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی