پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

به گزارش #انارما؛ به نقل از آستان نیوز از کرمان: تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم در روز میلاد آقا جانمان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) توسط خادمیاران رضوی شهرستان بین نیازمندان توزیع گردید. مسئول کانون خدمت رضوی گفت: با مشارکت آستان قدس رضوی و خادمیاران رضوی تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین […]

به گزارش #انارما؛ به نقل از آستان نیوز از کرمان: تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم در روز میلاد آقا جانمان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) توسط خادمیاران رضوی شهرستان بین نیازمندان توزیع گردید.

مسئول کانون خدمت رضوی گفت: با مشارکت آستان قدس رضوی و خادمیاران رضوی تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سید جلیل صابری اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ کیلو برنج و یک گوسفند جهت طبخ غذای گرم با مشارکت آستان قدس رضوی جهت توزیع در حرکتی خداپسندانه غذای آماده شده را با همکاری خادمیاران رضوی بین نیازمندان توزیع کردند.

وی افزود: مواد غذایی در اختیار آشپزخانه‌ای در انار قرار گرفت که با یک حرکت خیرانه تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم توسط مدیریت آشپزخانه تهیه و پس از بسته‌بندی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی درمناطق مختلف انار توزیع شد.

صابری بیان کرد: یکی از اهداف مهم خادمیاران رضوی رفع محرومیت‌زدایی در اکثرمناطق شهر و روستاهای اطراف و اولویت خدمات‌رسانی با افرادی است که تحت پوشش هیچ نهاد خدماتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نباشند.

مسئول کانون خبر و رسانه خدمت رضوی انار مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون اقداماتی نظیر توزیع غذای گرم و سبد غذایی، تعداد ۲۰۰ بسته تبرکی نمک و نبات در نمازجمعه با حضور خادمیاران رضوی امین شهر و گلشن هزینه درمان، بازسازی منازل محرومین توسط کانون خدمت رضوی در این شهرستان انجام شده است.

طالبی نسب با اشاره به همکاری و تعامل خیرین با این کانون گفت: کمک و مشارکت خادمیاران و خیرین در رفع محرومیت‌زدایی بسیار تاثیرگذار است و از آنجا که این کانون وابسته به هیچ نهاد دولتی و خصوصی نیست تمامی هزینه‌های امورات خیریه آن توسط خادمیاران و افراد خیر تهیه می‌شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی