پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

به گزارش انارما؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد با اعلام این خبر گفت:در پی سرقت های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی این شهرستان موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴نفر سرقت بیش از ۱۵۰ راس احشام شدند. وی افزود:ماموران با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی و پس […]

به گزارش انارما؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد با اعلام این خبر گفت:در پی سرقت های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی این شهرستان موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴نفر سرقت بیش از ۱۵۰ راس احشام شدند.

وی افزود:ماموران با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی و پس از اخذ چندین نوبت نیابت قضایی در یک کار هماهنگ، منسجم و تلاش شبانه روزی ماموران موفق شدند درچند عملیات سریع و غافلگیرانه اعضای این باند که دونفر مالخر و دونفر سارق بود را دستگیر کنند.

خلیلی نژاد ادامه داد: در تحقیقات تخصصی انجام شده متهمان به بزه های انتسابی و ۱۱ فقره سرقت و بیش از ۱۵۰ راس سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی انار افزود :از متهمان که همگی غیربومی بودندیک دستگاه کامیون سرقتی و تعدادزیادی احشام کشف به مالباختگان تحویل و سارقین به مرجع قضائی معرفی و ازآن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ خلیلی نژاد در پایان ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس خاطر نشان کرد: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی فضا را برای مجرمان نا امن می‌سازد که این تلاش‌ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش‌تر خواهند بود وی از دامداران و صاحبان احشام خواست با رعایت موارد ایمنی و امنیتی فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی