شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

سامانه مونسونی اخیر، با بارش حدود شصت میلیمتری در مرکز شهرستان انار،بیشترین میزان بارندگی را در بین ایستگاه های سینوپتیک استان را رقم زد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان انار در گفت و گو با انارما اعلام کرد بر اساس داده های هواشناسی، سامانه مونسونی اخیر، (مخصوصا بارش رگباری بامداد ۸مرداد)، از جمله بی سابقه ترین پدیده های هواشناسی در دهه های اخیر بود وبا بارش حدود شصت میلیمتری در مرکز شهرستان،بیشترین میزان بارندگی را در بین ایستگاه های سینوپتیک استان رقم زد.

در پی جاری شدن رودخانه های فصلی از سه منطقه دهج، جوزم و دهنه بیاض این اتفاق باعث نگرانی شهروندان شد و همچنین بسته شدن محورهای مواصلاتی از سه محور اصلی یزد، شهربابک و رفسنجان به دلیل سیلاب های مکرر بحران را پیچیده تر کرد.

حقیقتا با درایت و تجربه تیم مدیریت بحران و تلاش های پرسنل مربوطه، بحران با کمترین خسارت ممکن بر طرف شد و بی شک‌ تیم مدیریت بحران شهرستان انار در زمره بهترین ها در بین شهرهای درگیر مونسون بود.

بدین وسیله از زحمات شبانه روزی، بی وقفه و طولانی مدت همه نهادهای درگیر و پرسنل مربوطه و شهروندانی که همکاری کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی