شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان گفت : عملیات حفر چاه و انتقال آب شهرک صنعتی انار بعد از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار آغاز شده و امیدواریم با همکاری واحدهای مستقر در شهرک سرعت بیشتری پیدا کند .

به گزارش *#انارما* ، اخیرا خبر اخذ مجوز جهت حفر یک چاه آب جدید در محدوده حسین آباد غرب شهرستان انار سوالات و ابهامات زیادی را در اذهان مردم ایجاد کرده است.

طبق بررسی های صورت گرفته، این مجوز به استناد دیدار فرماندار انار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان صورت گرفت و در جریان این دیدار میجانی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان اعلام کرد: عملیات حفر چاه و انتقال آب شهرک صنعتی انار بعد از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار آغاز شده و امیدواریم با همکاری واحدهای مستقر در شهرک سرعت بیشتری پیدا کند .

فرماندار انار در این خصوص نیز خاطر نشان کرد: از آنجا که شهرک صنعتی برای آب مورد نیاز خود مجبور است روزانه از طریق تانکر آب تامین کند آغاز عملیات حفر چاه و انتقال آب به شهرک صنعتی شهرستان انار در دستور کار قرار گرفته شد، این در حالیست عدم وجود آب ، رغبت بسیاری از سرمایه گذاران بومی و غیر بومی را کاهش داده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی