شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.

 

حجت‌الاسلام حسین جلالی با اشاره به اینکه جامعه ورزشی شهرستان رفسنجان در حوزه‌های قهرمانی، حرفه‌ای، ملی و جهانی همواره موجب درخشش نام شهرستان شده‌اند و خوشحالی و شادی‌های زیادی برای شهرستان به ارمغان آورده‌اند، اظهار کرد: به‌ویژه در حوزه ورزش فوتبال که جوانان سخت‌کوش و پرتلاشی داریم، اما متأسفانه تا کنون نتوانستیم از تمام ظرفیت‌های ورزشی شهرستان در این زمینه بهره ببریم.

وی ادامه داد: عواملی موجب شد بچه‌های خوب و نجیب شهرمان در حوزه ورزش خصوصا فوتبال دیده نشوند، در حالی که استفاده از ورزشکاران شهرستان منافع و محاسن زیادی دارد و در کنار فنی بودن و آموزش‌هایی که دیده‌اند، بومی شهرمان هستند و فرهنگ ما را خوب می‌شناسند و می‌توانند با تماشاگران ارتباط برقرار کرده و جوانان این شهرستان را به ورزشگاه‌ها آورده و برای شهر شادی دوچندان بیافرینند.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: بنابراین توصیه می‌شود در نقل و انتقالات نیم‌فصل تعدادی از فوتبالیست‌های رفسنجان به تیم فوتبال صنعت مس دعوت شوند تا بتوانند هنرنمایی کرده و مشخص شود ما ظرفیت ارتقاء تیم را به‌وسیله نیروهای بومی شهرستان نیز داریم، بنابراین باشگاه و سرمربی تیم مس رفسنجان سیاست‌گذاری را به‌گونه‌ای تعریف کنند که سال‌های آینده تیم را به سمت بومی‌سازی ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به این نکته اشاره کرد که متأسفانه برخی بازیکنان غیربومی که با فرهنگ و سوابق مردم انقلابی رفسنجان آشنایی ندارند،علاوه بر هزینه‌های مادی، هزینه‌های دیگر هم ایجاد می‌کنند، افزود: این افراد با برخی حرکات خواسته یا ناخواسته موجب می‌شوند به این تیم خوشنام و خوش سابقه خدشه وارد ‌شود و به‌واسطه‌ ندانم‌کاری و ناآشنایی با فرهنگ و سوابق این شهر تاوان خطاها و اشتباهات این افراد را ما باید بپردازیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با ذکر این مطلب که، این روند برای جوانان و ورزشکاران انقلابی و مسؤولان شهرستان نگران‌کننده است، متذکر شد: باشگاه نسبت به ادامه همکاری با این افراد تجدیدنظر کند.

 

دیدگاه کاربران

نا دوشنبه 24 اکتبر 2022 - 8:00 ب.ظ

امثال شما وجبهه پایداری ضررشان به انقلاب از همه بیشتر است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی