جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

به گزارش انارما، صبح امروز جلسه شورای شهرستان انار با حضور جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس برگزار شد‌. در ابتدای این جلسه میرزایی رئیس شورای شهرستان ضمن تشریح بخشی از کمبود های شهرستان گفت: تعدادی از ادارات انار همچون میراث فرهنگی و فنی حرفه ای در تعطیلی به سر میبرند و تعدیل […]

به گزارش انارما، صبح امروز جلسه شورای شهرستان انار با حضور جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس برگزار شد‌.

در ابتدای این جلسه میرزایی رئیس شورای شهرستان ضمن تشریح بخشی از کمبود های شهرستان گفت: تعدادی از ادارات انار همچون میراث فرهنگی و فنی حرفه ای در تعطیلی به سر میبرند و تعدیل دادسرای شهرستان به دادگستری مشکلاتی را برای شهروندان در بحث دعاوی حقوقی ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بخش ورزش و قول هایی که مسئولین مس در بحث حمایتی داده بودند خطاب به جلالی گفت: از شما بعنوان نماینده مردم انار در مجلس بیش از این برای رفع مشکلات شهرستان توقع داریم.

در ادامه جلسه محرابی عضو شورای شهرستان با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی امینشهر و بالا بودن سختی و شوری آب، خواستار اعطای مجوز برای جابجایی چاه آب شد که در این خصوص جلالی ضمن تماس با چرخنده مسئول اداره آب رفسنجان از وی خواست طی هفته آینده یک تیم تحقیقاتی برای آزمایش ژئوفیزیک آب و خاک منطقه امینشهر به صورت میدانی اعزام شوند و چنانچه امکان این جابجایی فراهم بود موضوع جابجایی چاه آب شرب امینشهر انجام شود‌.

فرماندار انار نیز در ادامه با اشاره به بالا بودن سختی آب در تمامی مناطق دشت انار گفت: هرنقطه از دشت انار را حفر کنیم آب با سختی بیش از ۱۰۰۰خواهد بود که این موضوع نشان دهنده اینست که در این شرایط تنها راه پیش رو گرفتن انشعاب حداقل ۵۰لیتر در ثانیه از لوله انتقال آب خلیج فارس است که از حاشیه شهر انار میگذرد .

امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری های نماینده در حوزه رفع مشکلات شهرستان گفت : تخصیص یک انشعاب از لوله انتقال آب خلیج فارس به شهرستان انار خواسته به حق مردم است که با این وضعیت کم آبی انتظار میرود تلاش تمامی مسئولین برای تحقق این موضوع به کارگرفته شود.

در ادامه این جلسه جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان ابتدا در خصوص بدقولی های مس در بحث تخصیص بودجه گفت: با تغییر مدیریت در شرکت ملی صنایع مس و روی کارآمدن آقای رستمی و رفتن آقای سعدمحمدی مشکلات و اختلافاتی طی ۶ماه گذشته پیش آمده که این موضوع تا کنون موجب قطع بسیاری از حمایت های مس از مجموعه های ورزشی انار و رفسنجان و خارج شدن سرمایه از مجموعه سرچشمه شده تا جایی که ما به این نتیجه رسیدیم برای احقاق حقوق شهرستان هایمان باید از طریق مراجع حقوقی پیگیر این موضوع باشیم.

وی در خصوص اظهارات حاشیه ساز خود طی هفته های اخیر گفت: در جریانات اخیر در حالیکه خیلی از مسئولین از ترس رای نیاوردن در دوره بعد انتخابات ساکت شدند بنده بعنوان یک مسئول قاطعانه از مواضع نظام جمهوری اسلامی در بحث حجاب و عفاف دفاع کردم و این موضوع ولو به قیمت رای نیاوردن در انتخابات دوره بعد از جانب من ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در یکی از این موارد بنده تنها سخن امام خمینی (ره) را در بحث حفظ نظام اسلامی بازگو کردم که همگان دیدند چه حجم از توهین و اتهام به بنده وارد شد.
همچنین در این جلسه موضوعاتی از قبیل تعریض جاده امینشهر به جمشیدآباد، اعطای سهمیه قیر به روستاها ،تخصیص بودجه نهایی برای افتتاح بیمارستان انار و همچنین اعطای تسهیلات به کشاورزان مصوباتی با پیگیری های نماینده به همراه داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی