شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

سرهنگ صادق نیک نفس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت نیروی انتطامی حضور و سکونت بی قاعده اتباع خارجه در شهرستان را به طور قاطعانه جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار انارما ، سرهنگ صادق نیک نفس در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه ضمن اشاره به نقش رسانه ها در شهرستان عنوان کرد: گفته ها باید واقعی و صادقانه و در عین حال به دور از حب و بغض و به دور از سیاه نمایی و کم و زیاد کردن باشد. گاهی بعضی از مسائل ر ا افراد، کوچک نمایی و یا بزرگنمایی می کنند. واقعیت ها را به دور از حب و بغض باید گفت، نباید نقطه قوت ها فراموش شود.

وی با بیان اینکه جرائمی از جمله مواد مخدر و سرقت‌های خرد در شهرستان به چشم می‌خورد، افزود: در بررسی انجام شده نشان داد که شهرستان انار کمترین آمار جرائم در استان با توجه به جمعیت و قرار گرفتن در محور ترانزیتی را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان وضعیت ساختمان های انتطامی این شهرستان را متناسب با جایگاه و شان این شهر و نیروی انتظامی ندانست و گفت : ساخت و ساز ساختمان های انتظامی امین شهر و بیاض خوشبختانه در دست اقدام است و یافتن راهکاری مناسب برای احداث ساختمانی در شان مردمان این منطقه ضروری است.

نیک نفس در بخش دیگری از صحبت هایش به آمار کشفیات در سه ماهه مسئولیتی که به او محول شده خاطر نشان کرد : طی سه ماهه گذشته ۴۱۹ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر در شهرستان انار کشف شده است که این کشفیات در سه ماهه قبل آن ۱۰۲ کیلوگرم بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این مدت نیز بیش از ۱۲۰هزار لیتر قاچاق سوخت در ورودی شهرستان کشف شد که یکی از این کشفیات تنها ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق بوده است.

وی همچنین از دستگیری ۲۷ نفر سارق از ابتدای سال تاکنون در شهرستان خبر داد و گفت: در طول سال ۱۴۰۱، در مجموع ۱۳ درصد افزایش دستگیری داشته ایم  که در قبال سال گدشته این تعداد به ۲۴ نفر رسیده بود.

سرهنگ نیک نفس حفظ امنیت و مراقبت از حریم شهرستان در مقابله با ورود غیر قانونی اتباع خارجه را خط قرمز نیروهای امنیتی و انتظامی دانسته و عنوان کرد: نیروی انتطامی حضور و سکونت بی قاعده اتباع خارجه در شهرستان را به طور قاطعانه جلوگیری خواهد کرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی