شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

تعدادی از شهروندان با ارسال پیامی به انارما‌خواستار پیگیری موضوع عدم راه اندازی خط تلفن ثابت و همچنین ضعیف بودن اینترنت در برخی از مناطق صدرآباد انار شدند.

📍به گزارش انارما، تعدادی از شهروندان با ارسال پیامی به انارما‌خواستار پیگیری موضوع عدم راه اندازی خط تلفن ثابت و همچنین ضعیف بودن اینترنت در برخی از مناطق صدرآباد انار شدند.

📍یکی از شهروندان در این خصوص به خبرنگار انارما گفت : قریب چهارسال است که برای راه اندازی خط تلفن ثابت در شبستان های ۱۱ ، ۱۳ و ۱۵ پیگیری کردیم اما هنوز هیچ اقدامی نشده و در حالیکه این محدوده قریب ۵۰ متقاضی دارد میگویند به علت نداشتن صرفه اقتصادی امکان راه اندازی خط تلفن ثابت وجود ندارد.

📍وی افزود : آخرین جوابی که به ما داده اند این بوده که به علت خصوصی شدن مخابرات ،دیگر مثل گذشته ارائه خدمات تلفن ثابت امکان پذیر نیست و باید تعداد متقاضیان به حداقل ۱۰۰نفر‌ برسد که در این صورت بعد از بررسی های لازم فیبر نوری راه اندازی می شود که با این شرایط هزینه ای قریب ۴میلیون تومان برای متقاضیان خط تلفن ثابت خواهد داشت‌.

 

📍از طرفی ضعیف بودن اینترنت همراه در این مناطق باعث شده تا شهروندان برای استفاده از اینترنت پرسرعت مجبور شوند در فضایی خارج از منزل خود از اینترنت استفاده کنند.

 

📍لازم بذکر است خط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت جزو زیرساخت های ضروری شهری می باشد که با توجه به ضعیف بودن آنتن دهی و اینترنت تلفن های همراه در برخی از مناطق صدرآباد، پوشش کامل خط ثابت در این منطقه حداقل کاری است که باید هرچه سریعتر از سوی مسئولین مخابرات انار اقدام شود.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی