پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

به دنبال افزایش ناگهانی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان انار و خصوصا شهر امین شهر در روز های اخیر مبادی ورودی و خروجی  امینشهر  بسته و شهر به حالت قرنطینه درآمد.

به دنبال افزایش ناگهانی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان انار و خصوصا شهر امین شهر در روز های اخیر مبادی ورودی و خروجی  امینشهر  بسته و شهر به حالت قرنطینه درآمد.
مامورین پست قرنطینه ۲۴ ساعته و حتی در زیر بارش شدید باران روز گذشته نیز فعالیت خود را ادامه دادند و ورود و خروج های شهر را کنترل کردند.
خلوتی و سکوت شهر را در تمامی ساعات میتوان به طور کامل احساس کرد و بیرون از خانه هم به ندرت شهروندی را بدون ماسک و رعایت مسایل بهداشتی دیده میشود.
رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فروشگاه ها، داروخانه و سایر‌ اماکن پرتردد شهر قابل مشاهده است.  این شرح کلی این ایام است اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود.
همدلی مردم امین شهر و حمایت و دلداری دادن به خانواده های مبتلا، تلاش های بسیجیان و هیئت های مذهبی برای ضد عفونی مستمر ، آماده سازی نقاهتگاه برای مبتلایان و تلاش های کادر درمان جهت شناسایی افراد مبتلا تنها بخشی از زیبایی های امینشهر در روزهای کرونایی می باشد که نشان از قلب مهربان و احساس مسئولیت مردم این منطقه است.
در کنار این موارد ، شهروندان امینشهر گلایه های به حقی دارند از مردم شهر های اطراف که گاها با اظهارنظر های نسنجیده در فضای مجازی قلبشان را به درد می آوردند اما همگی به این نکته اطمینان دارند که رهایی از این ویروس منحوس تنها در سایه همدلی و پیروی از دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

علیرضا زمانی / خبرنگار انارما در امینشهر

دیدگاه کاربران

سیدمهدی صابری . دهرییس شنبه 2 می 2020 - 12:46 ق.ظ

سلام بر امین شهریهای عزیز
عزم و اراده شما مثال زدنی هست .سالبان سال تیم های فوتبال امین شهر در سطح شهرستان عرض اندام میکردند و حرف برای گفتن داشتن . بسیجیان امبن شهری و خانواده های شهدا امین شهر نیز دوست داشتنی و فراموش نشدنی و قهرمان بوده و هستند .
مهمان نوازی امین شهریها هم که نگو ، همین که امین شهر آرامگاه شهدا گمنام هست دال بر همین موضوع هست .
ان شاالله به لطف خدا ، به لطف خدا و به لطف دعای خیر مردم در این شبها وروزهای معنوی وهمچنین عزم و اراده شما مردم زحمتکش ودوست داشتنی وهمچنین پشتکارپرسنل نظامی و مدافعان سلامت این مرحله از تاریخ امین شهر هم نیز بسلامتی وبا اقتدار پشت سر خواهید گذاشت وبزودی جشن شکست کرونا خواهید گرفت . ان شاالله
وشک نداشته باشید که سایر اناریها و بخصوص ما اهالی دهرییس همراه و همیار شما خواهیم بود .
پرچم امین شهر همبشه بالاست .

سیدمهدی صابری . دهرییس شنبه 2 می 2020 - 12:57 ق.ظ

امین شهریهای عزیز سلام مجدد
شما ثابت کردید که قوی واستوار و محکم هستید پس با کمک خدا ودرس گرفتن از مکتب سردار دلها حاج قاسم عزیز در امین شهر بمانید وبجنگید ، پیروزی شما حتمیست .
🌹ماجرای حضور غافلگیر کننده سردار سلیمانی در یک جلسه مهم شبانه

✍سرهنگ زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور : در ماجرای سیل در حمیدیه و سوسنگرد به ما خبر دادند که «سردار حاج قاسم سلیمانی» در منطقه حضور پیدا کرده است. همان موقع بود که ایشان بی‌خبر به جلسه آمد. خیلی زود و صریح مخالف تخلیه شهر شد.

*سال گذشته سیل در حمیدیه و سوسنگرد جولان می‌داد. بارش‌ها هنوز بی‌امان بود. وسط روز بود که به سوسنگرد رسیدیم. فرمانداری کامیون‌ها را در خیابان‌ها قرار داده بود. از طرفی خودروهایی به محله ها اعزام کرده بود. با بلندگو از مردم محله‌ها خواسته می‌شد که هر چه زودتر شهر را تخلیه کنند. هشدار می‌دادند که سیل بی‌رحم است و هر که بماند جانش پای خودش. حدود ساعت ۱۱ شب بود که جلسه گذاشتیم. به ما خبر دادند که «سردار حاج قاسم سلیمانی» در منطقه حضور پیدا کرده است.

*همان موقع بود که ایشان بی‌خبر به جلسه آمد. کیفیت و احوالات و تصمیم‌گیری‌های ایشان طوری بود که خیلی از میدان جنگ دیده‌ها او را نفس مقاومت می‌دانستند. یعنی همه رفتارهای او در مسیر مقاومت شکل گرفته بود. خیلی زود و صریح مخالف تخلیه شهر شد. گفت این مردم بروند چه کسی در شهر بماند؟ اصلا چرا باید بروند؟ در ۸ سالی که اینجا بمباران و محاصره و اشغال شد همین مردم ماندند و مقاومت کردند و این شهر ها را پس گرفتند. حالا به خاطر یک سیل ناقابل بروند؟سکوت شد. شاید باورش سخت باشد اما ایشان ۱۰ دقیقه حرف زد و در این دقیقه‌ها ناگهان همه چیز متحول شد.

* از فردای آن روز دیگر از هیچ بلندگویی صدای هشدار برای تخلیه شهر بلند نشد. حاج قاسم مردم و جوان ها را به سال های دفاع مقدس برد.گفت یادتان هست این شهرتان را محاصره و اشغال کردند و همین خود شما بودید که سنگر ساختید و رزمنده شدید و آن را پس گرفتید. حالا هم سیل آمده. بمانید و سنگر بسازید و خانه و شهر را نجات بدهید. به یک روز نکشید که پیر و جوان این شهرها شروع به پر کردن خاک در گونی ها کردند.

*دور تا دور مرز شهر سیل بند کشیده شد و این غائله با همین چند دقیقه از ظهور و بروز روح مقاومت آن شهید بزرگوار و فرمانده بی‌بدیل جمع شد. تفکر بسیجی پیوندهای محکمی با این روح مقاومت دارد و در هر بحرانی که به کار گرفته شود شک نکنید که پیروز آن میدان خواهیم بود.

📚منبع: فارس

سیدمهدی صابری . دهرییس .۰۹۱۳۳۹۰۰۸۹۰-۰۹۱۳۸۶۳۹۸۶۹ شنبه 2 می 2020 - 1:11 ق.ظ

دوستان امین شهری عزیز وهمشهریان گرامی هر خدمتی که از این حقیر بر آید وهر کاری که داشته باشیدبا رعایت پروتکل های بهداشتی در خدمت هستم .
با همدلی و همت ورعایت اصول بهداشتی وبه مدد الهی کرونا را شکست خواهید داد .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی