شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: در بازرسی‌های سال جاری، ۳ هزار و ۵۱۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و معدوم شد…

معدوم کردن گوشت فاسد

به گزارش انارما ، سیداحسان منصوری‌نژاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان در قالب طرح تشدید نظارت بهداشتی، ۶ هزار و ۴۴۶ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و پروتئینی، رستوران‌ها، کبابی‌ها و … انجام دادند.

وی اضافه کرد: در این بازرسی‌ها، ۳ هزار و ۵۱۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم ماهی گرم فاسد، غیرمجاز و غیرقابل مصرف ضبط و معدوم شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار تصریح کرد: در همین راستا افراد متخلف به منظور رسیدگی به تخلفاتشان به مراجع قضایی معرفی شدند.

منصوری‌نژاد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم، فرآورده‌های خام دامی و پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی تهیه کنند.

وی ادامه داد: مردم به هیچ وجه از افراد دستفروش و خودروهای سیار بدون مجوز حمل دامپزشکی که در سطح شهر اقدام به عرضه اینگونه فرآورده‌ها می‌کنند، خریداری نکنند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار تاکید کرد: شهروندان اناری هرگونه مورد مشکوک را به واحد نظارت بهداشتی این شبکه با شماره تلفن‌های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ارش67 چهارشنبه 10 فوریه 2016 - 3:09 ب.ظ

بعضی دوستان…تاریخ ها رو یا پاک میکنن یا با ماژیک خط میکشن رو تاریخ و قیمت …..رسیدگی کنین …در ضمن نون هاتون هم لازم نیست مگس و مو بهش اضافه کنین ……همین جوری بهتره

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 18 فوریه 2016 - 11:07 ب.ظ

ارش لباتو بیار ماچ کنم….گل گفتی دزدی تو روز روشن جلو چشم همه..وای وای

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

تصاویری از تعزیه خوانی عصر عاشورا در بشرحافی انار

مراسم تعزیه عاشورا، عصر سه شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی